دل شكسته دل شكسته .

دل شكسته

معرفي كتاب من رو يادت هست؟

كتاب من رو يادت هست اثري است از نويسنده‌ي انگليسي،‌ سوفي كينسلا كه نخستين بار در سال ???? منتشر شد. سوفي كينسلا در رمان من رو يادت هست داستان لكسي اسمارت را روايت مي‌كند. لكسي از خود و زندگي‌اش ناراضي است و اعتمادبه‌نفس چنداني ندارد؛ با پشت سر گذاشتن يك تصادف، حافظه‌اش را از دست مي‌دهد و خود را فرد كاملاً متفاوتي مي‌يابد. برگردان فارسي رمان من رو يادت هست با ترجمه‌ي روناك احمدي آهنگر و از نشر نون در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

در ادامه درباره‌ي اين اثر سوفي كينسلا بيشتر مي‌خوانيم.

خلاصه‌ي داستان

لكسي ?? ساله كه در بيمارستاني در لندن بهوش مي‌آيد، سورپرايز بزرگي انتظارش را مي‌كشد. دندان‌هايش بي‌نقص‌اند؛ پوست خوش‌رنگي دارد و كيف‌دستي‌اش از برند لويي ويتون است. لكسي از يك حادثه‌ي رانندگي جان سالم به در برده و بخش عظيمي از حافظه‌اش را ازدست‌داده است؛ لكسي خيال مي‌كند سال ???? است او دختري است ?? ساله با دندان‌هاي نامرتب، عشقي پردردسر و شغلي بي‌آينده. اگر بخواهيم دقيق‌تر بگوييم، لكسي سه سال از زندگي‌اش را به ياد نمي‌آورد و قرار است بفهمد كه در اين سه سال تا چه حد اوضاع ازاين‌رو به آن رو شده است.

لكسي در طول اين سه سال موفق شده خود را از شغل پايين‌رده‌اي كه داشت، به رياست بخش مربوط به خود برساند. او حالا دستيار شخصي دارد؛ كربوهيدرات را از رژيم غذايي‌اش حذف كرده و دوستي‌هاي جديد به هم زده است. و اين شوهر خوش‌تيپ كه اتفاقاً ميليونر هم هست ديگر از كجا پيدايش شد؟! بااينكه ذهن لكسي هنوز سه سال عقب‌تر از زمان حال سير مي‌كند، خود او مصمم است با اين لكسي جديد و دنياي جديدش كنار بيايد.

لكسي سعي دارد تعادل خود را بازيابد غافل از آنكه لايه‌ي زيرين اين زندگي جديد و ايدئال، پر است از راز و نقشه و دسيسه‌هاي گوناگون. تمام اين اتفاقات چگونه رخ داد؟ آيا اصلاً قرار است لكسي به ياد بياورد؟ و چه خواهد شد اگر حافظه‌ي او برگردد؟

درباره‌ي نويسنده

مدلين سوفي تاونلي با نام هنري سوفي كينسلا، نويسنده‌ي انگليسي‌تباري است كه در ?? دسامبر سال ???? متولد شد. دو رمان نخست از مجموعه‌ي عشق خريد  او به چنان موفقيتي رسيدند كه در سال ???? فيلم اعترافات يك عشق خريد(confessions of a shopaholic) به اقتباس از آن‌ها ساخته شد. از آثار او بيش از ?? ميليون نسخه در بيش از ?? كشور فروش رفته است و به بيش از ?? زبان نيز برگردانده شده است.

از آثار ديگر اين نويسنده كه به زبان فارسي برگردانده شده‌اند مي‌توان به زندگي نه‌چندان عالي من،‌ دنياي شگفت‌انگيز ربه‌كا، رازم را نگه‌دار، در جست‌وجوي آدري و گردنبندم را پيدا كن اشاره كرد.

ايده‌ي رمان از كجا آمد؟

سوفي كينسلا خود در وب‌سايتش دراين‌باره نوشته است كه : ايده‌ي اوليه‌ي اين كتاب زماني به ذهنم رسيد كه با خود گفتم چه مي‌شود اگر يك روز از خواب بيدار شوي و ببيني همه‌چيز در زندگي‌ات به طرز سحر‌آميزي راست و ريس شده؟ مي‌دانم كه اين اتفاق در زندگي هيچ‌يك از ما به واقعيت نمي‌پيوندد اما من كاري كردم كه داستان روي زندگي قهرمانم، لكسي، جواب دهد.

داستان درباره‌ي لكسي است و كنار آمدن با زندگي جديدش و دانستن آنكه آيا اين زندگي واقعاً به همان اندازه كه نشان مي‌دهد بي‌نقص است يا خير؛ چراكه يكي از ويژگي‌هاي زندگي‌هاي رؤيايي آن است كه به آن خوشايندي‌اي كه فكر مي‌كنيد نيستند.

برش‌هايي از كتاب

خبر را با صداي بلند و دوبه‌شك خواندم:« جنيفر آنيستون و دوست‌پسر جديدش.» كدوم دوست‌پسر جديد؟ اصلاً دوست‌پسر ديگه مي‌خواد چي‌كار؟

نيكول دنباله‌ي نگاهم را گرفت و با خونسردي گفت:«اوه، آره. مي‌دونستي از برد پيت جدا شد؟»

با تعجب به او نگاه كردم و گفتم:«جنيفر و برد از هم جدا شدن؟ جدي نمي‌گي! نمي‌تونن همچين كاري كنن!»

«برد پيت با آنجلينا جولي دوست شد. الآن يه دخترم دارن.»

«نه!»

مرا يادت هست داستاني است كه به مخاطب مي‌آموزد پاي اولويت‌هايش بايستد و به هر قيمتي كه شده خود حقيقي‌اش باشد. چاشني طنز و جذابيتي كه خاص قلم سوفي كينسلا است سبب شده اين اثر هم مانند ديگر آثار او به مذاق طرفداران اين نويسنده‌ي پرفروش نيويورك‌تايمز خوش بيايد. سوفي كينسلا همواره در خلق داستان‌هاي سرگرم‌كننده استعداد داشته است و اين بار تركيب سرگرمي، طنز و موضوع فراموشي را در يك اثر به مخاطب عرضه كرده است و همين باعث مي‌شود طرفداران اين نوع آثار سخت بتوانند كتاب را زمين بگذارند.

مرا يادت هست كتابي است كه در اوقات فراغت، مطالعه‌اش براي گذراندن زمان خالي از لطف نيست. اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ي كتاب مرا يادت هست اثر سوفي كينسلا هستيد، همين حالا مي‌توانيد آن را از وب‌سايت كاواك خريداري نماييد.

 

?


برچسب: معرفي كتاب من رو يادت هست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۶:۰۴ توسط:saman موضوع:

نرده فرفورژه

نرده فرفورژه

نرده فرفورژه پله درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايست
حتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گردد
تا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادن
و سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از پله مارپيچ به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد.
اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشند
كه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است
و در صورت نبود نرده فرفورژه پله ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد.
بنابراين ساخت و نصب پله مارپيچ را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتما
به دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانند
با نصب نرده فرفورژه پله به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده
و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد.
در ادامه به نقش پله مار پيچ و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.

 


نقش زيبايي و كارايي بالا با نرده فرفورژه پله

 

نقش و كاربرد پله مارپيچ در منازل مسكوني
پلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه
در گذشته از پله مارپيچ تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي
حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت.
امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت
كه در ساخت و طراحي نرده فرفورژه پله امروزه تنها به عنوان
يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده
بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني
متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است
كه طراحان صنعتي امروزه رو به توليد و طراحي پلكان پيچي به شكل ها
و در قالب جنس هاي متفاوتي از جمله: پله مارپيچ فلزي، چوبي، شيشه اي، سنگي، استيل، آلومينيومي و
روي آورده اند كه نمونه هاي فوق العاده شيك و بي نظيري را از اين نرده ها امروزه مي توان
در خانه هاي لوكس و مجلل به نظاره نشست كه هر كدام از آن ها موجب خيرگي و شگفتي افرادي مي شود كه براي بار نخست پا به اين منازل نهاده اند.

پله مار پيچ چوبي بسيار شيك

انواع پلكان ساده و فرفورژه

همانطور كه يادآور شديم، امروزه پلكان تنها به نوع رايج و مرسوم قديمي خود
يعني نرده فرفورژه پله فلزي منتهي نمي گردد؛ بلكه مي توان نرده فرفورژه پله امروزي را
به صورت ها و اشكال مختلفي در منازل مسكوني خويش و يا كافي شاپ و رستوران،
تالار، فروشگاه هاي بزرگ و پاساژ ها و… بكار بست كه علاوه بر تضمين امنيت،
زيبايي دوچنداني را به محيط اطراف خود ببخشد. بنابراين اگر قصد خريد نرده فرفورژه پله داريد،
بايد اولا به اين نكته واقف باشيد كه نرده فرفورژه پله فلزي كه در گذشته به شكل ساده و بي آلايش خويش مرسوم بوده
نيز كماكان وجود دارد ولي نه به همان شكل و قالب سنتي خويش؛
بلكه در قالب و طرحي جديد كه با مدل هايي كه در خود در طي اين سال ها ديده است،
سبب هجوم مردم به خريد نرده فرفورژه پله فلزي شده اند.
پس هنوز هم مي توان از پله مار پيچ فلزي استفاده كرد با اين تفاوت كه طرح هايي
كه در اين حفاظ هاي آهني امروزه در نرده فرفورژه پله كارگذاري مي شود
طبيعتا با طرح ساده گذشته بسيار متفاوت و زيباتر مي باشند
ضمن اينكه استحكام و امنيت اين نرده ها نيز در نظر طراح لحاظ شده است تا با مقاومتي بالاتر تضمين سلامتي جان افراد گردد.
اما در صورتي كه مي خواهيد خود را وارد يك وادي ديگري كنيد
و از طرح هاي خود را خلاص كنيد و رو به طرح هاي ديگري آوريد،
بايستي خاطر نشان كرد كه امروزه شما مي توانيد نرده فرفورژه پله منزل يا هر مكان پلكاني ديگري را با جنس هاي ديگري غير از چوب نيز امتحان كنيد
تا زيبايي خاص و منحصر به فردي به فضاي اطراف خود حكمفرما سازيد.

 

در زير به معرفي برخي از اين طرح ها خواهيم پرداخت:


?- نرده فرفورژه پله چوبي


از پلكان چوبي به عنوان يكي از منحصر به فردترين و بهترين پله مارپيچ مي توان نام برد كه شايد با شنيدن نام آن شما ياد خانه هاي روستايي قديمي بيفتيد كه فوق العاده بانشاط و پر از طعم شيرين زندگي و سرشار از آرامش بودند. با نرده فرفورژه پله چوبي مي توانيد حس زيبايي وجود در طبيعت و روستاهاي سرسبز و پر از نشاط و آباداني را وارد منزل خويش كنيد و با طرح هاي فوق العاده لاكچري و فانتزي زيبايي كه به صورت كاملا مدرن و شيك طراحي و ساخته اند، بيشترين لذت و بهره را ببريد.


?-نرده فرفورژه شيشه اي


در برخي از فروشگاه ها از پلكان شيشه اي استفاده مي كنند كه طبيعتا مي توان كاربرد آن را در مكان هاي ديگري نيز گسترش داد. هر چند كه كاربرد نرده فرفورژه پله شيشه اي علي رغم زيبايي منحصر به فردي كه دارد، براي خانواده هايي كه بچه كوچك دارند چندان گزينه مناسب و مطلوبي به نظر نمي آيد. ولي به طور كلي مي توان از اين نوع از نرده هاي چوبي نيز استفاده لازم را برد.


?-نرده فرفورژه استيل


از نرده فرفورژه پله استيل نيز مي توانيد براي تزيين دكوراسيون داخلي منزل خويش در كنار وجود امنيت بالا نيز بيشترين استفاده و بهره لازم را ببريد و به ديزاين خانه خود طرحي نو و رنگ و لعابي برجسته ببخشيد.
بنابراين به طور كلي هر يك از مدل هاي ياد شده نرده فرفورژه پله را شما مي توانيد براي خانه يا پاساژ و فروشگاه هاي زنجيره اي خويش استفاده كنيد تا در هر مكان پلكاني از وجود نرده هايي با جنس هاي مختلفي به جهت امنيت و آسايش و نيز زيباسازي محيط بيشترين استفاده و بهره لازم برده شود.
اصولا در هر محيط پلكاني بايد بلافاصله از پله مارپيچ استفاده كرد تا امنيت را در آن مكان ها برقرار ساخت. در گذشته تنها شكل نرده آهني و ساده مرسوم بود ولي امروزه مي توان از پلكان چوبي، آلومينيومي، استيل، شيشه اي و… استفاده كرد كه هر كدام از آن ها را امروزه مي توان با مدل هاي هنري و فوق العاده زيبا و مدرني خريداري نمود.

منظور از نرده فلزي  چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از نرده فلزي است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه نرده فلزي  تنها يك مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

 

نرده فلزي  چيست؟

زماني كه مي گوييم نرده فلزي  در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده فلزي  گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به نرده فلزي  نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع نرده فلزي  آشنا كنيم.

 

نرده آهني  چيست؟

آيا شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ كنيد، نرده آهني  است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند كه شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ كنيد. شايد تصور كنيد كه اين كار راحت است اما در واقع نصب نرده آهني  يكي از كارهايي است كه بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد كه موقع انتخاب نرده آهني  و همچنين نصب آن بايد به چه نكاتي دقت كنيد.

 

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع نرده آهني

انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهني  آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده آهني  را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش نرده آهني  را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، نرده آهني  مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 

نرده آهني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد نرده آهني  را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.

 

ويژگيهاي نرده آهني

شما بايد در حين خريد نرده آهني ديوار به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده آهني  حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده آهني  است.

همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده آهني  با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 

تراكم و نوع حفاظ آهني

تراكم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده آهني  به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

 

 نرده آهني  شاخ گوزني


يكي از رايج ترين انواع حفاظ هايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي كه به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند كه براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت كه قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع نرده آهني  معمولا مزيت هاي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره كرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممكن است و ميتوان گفت كه خمكاري هاي كه رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور كه گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي كه شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان كنيد.

 

نرده آهني  سرنيزه اي


يكي از انواع نرده آهني ، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشكل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يكي از انواع نوستالژيك حفاظ ها به شمار مي آيد كه همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت كه مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي كاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند كه از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره كرد.

 

 نرده نرده آهني  ساده


نرده ديوار حفاظ ساده هم يكي از انواعي است كه بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار كاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد كه در مدل هاي يك طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي كه در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي كه در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور كه ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد كه ميله هايي عمود بودند كه سر آن به يك تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد كرد. اگر شما هم ميخواهيد نرده آهني  را خريداري كنيد بهتر است از مكان هاي معتبر در اين زمينه استفاده كنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

 

1. حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني يا نرده حفاظ هاي طرح جديد براي ديوار چيست؟

 

???نوعي نرده حفاظ دزدگير روي ديوار مي باشد كه ازكنارهم قرارگرفتن ميلگردهايي باسايز 10 ميلي متر تشكيل شده است وايده ساخت آن برگرفته از بوته هاي خار دار مي باشد كه بصورت نامنظم بطور ذاتي محافظت راانجام مي دهند. درحفاظ بوته خاري ياحفاظ بوته اي نيز باقرارگيري ميلگردهايي باابعاد مختلف، نقش محافظي دربرابر ورود سارقين وحيوانات به داخل منزل رادارند ودرصورت تلاش فردبراي عبور،سبب رسيدن آسيب به آن فرد مي شود.


2. فرق بين حفاظ بوته اي و حفاظ شاخ گوزني حفاظ سازه   درچه چيزي است؟

 

???حفاظ شاخ گوزني داراي شاخه هاي مرتب وباالگوي تكرارشونده مي باشد درحاليكه حفاظ بوته اي ازالگوي ثابتي پيروي نميكند و دقيقا مانند بوته هاي خار،حالتي تو درتو دارند.


3. آيا نرده آهني بوته اي يا نرده آهني شاخ گوزني امنيت رابطور كامل برقرارمي كند؟

 

???تمامي حفاظ هاي توليدشده درصنايع فلزي حفاظ سازه   ،تضمين كننده امنيت مي باشند.جوش هاتحت 2 طرف مي باشد.نحوه نصب حفاظ هانيز بابهترين كيفيت ممكن انجام مي شود.


4. قيمت هاي حفاظ نرده آهني روي ديوار؟

 

.?? قيمت حفاظ هاي طرح بوته از متري 80 هزار تا 220 هزار تومان مي باشد.


5. چه فاكتورهايي در تعيين قيمت حفاظ بوته اي نقش دارد؟

 

??? ازفاكتورهاي م?ثر بر قيمت حفاظ بوته اي مي توان به عوامل ارتفاع،تراكم،نوع رنگ و نوع جوش اشاره كرد


6. آيا تنوع رنگي براي رنگ آميزي وجود دارد؟

 

???تمامي محصولات صنايع فلزي حفاظ سازه   ازجمله حفاظ هاي روي ديوار، قابل اجرادر رنگ هاي مختلف مي باشد. پرفروش ترين رنگ هاعبارت اند از:مشكي، سفيد، كرم و قهوه اي. مشتريان مي توانند بنا بر سليقه خود و همرنگ با نماي ساختمان يا ديوارهاي خانه و درب ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب كنند.


7. چه ارتفاعي از حفاظ طرح بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني مناسب تراست؟

 

???ارتفاع حفاظ ها بسته به ارتفاع ديوارهاي آپارتمان متفاوت است. حفاظ هاي 50 سانتي متري فقط براي ديوارهايي باارتفاع 3 متر و بالاتر مناسب است وبراي ديوارهاي ديگر حفاظ 90 سانتي متر به بالا مناسب مي باشد. براي آسودگي خيال مي توانيد ازارتفاع هاي بالاتراستفاده كنيد البته توجه داشته كه بهتراست تاكيد روي ارتفاع و تراكم موازات هم انجام شود.


8. نحوه نصب نرده حفاظ چگونه است؟ آيا نصب آن نياز به متخصص دارد؟

 

???اگرسطح كار جزو 87 درصد معمول باشد، نصب حفاظ روي ديوار با آموزش درست ديگر نياز به يك نصاب ندارد. اما اگر جزو حالت هاي خاص باشد، بهتراست ازمتخصصين حفاظ حفاظ سازه   دراين زمينه بهره گرفته شود تا نتيجه ايده آل ترباشد.


9. شرايط بازديد رايگان چيست؟

 

??? درحال حاضربازديد رايگان درتهران ، كرج و اطراف آن مي باشد. براي درخواست بازديد رايگان همواره مي توانيد ازساعت 9 صبح تا 8 بعدازظهر با شماره هاي شركت صنايع فلزي حفاظ سازه   تماس حاصل فرماييد..مسئولين پس ازثبت وقت شما، بسته به تعداد افراد منتظر در ليست بازديد، براي پروژه شما يك ساعت مشخص در همان روز يا روز بعد آن تعيين ميكنند و چند ساعت قبل براي انجام هماهنگي هاي لازم، باشما تماس خواهند گرفت.
اگردر شهرهاي ديگر مانند رامسر ، انزلي ، گرگان ، بوشهر ، يزد ، اصفهان ، شيراز و ... هستيد ، مي توانيد با ارسال عكس هايي از پروژه خود ، ازمشاورين ما اطلاعات دريافت كنيد.


10. نحوه سفارش نرده حفاظ در صنايع فلزي حفاظ سازه   چگونه است؟

 

???براي سفارش تمامي محصولات پس ازمشاوره يا بازديد رايگان و تعيين متراژ دقيق پروژه، ارتفاع حفاظ، تراكم حفاظ ، جنس ونوع رنگ ونوع جوش، هزينه ها محاسبه مي شود و بصورت يك فاكتور براي شما ارسال مي شود. فاكتورها ازطريق شبكه هاي اجتماعي وفكس ارسال مي شوند. پس ازتاييد فاكتورتوسط كارفرما و واريز 30% از هزينه كل،ساخت حفاظ شروع مي شود وبسته به متراژ پروژه درحد معمول تا 4 روز كاري آماده مي شود.


11. اگردرشهرهايي بجز تهران باشيم چگونه خريد كنيم؟

 

???امكان بازديد رايگان وجود ندارد و كارفرما خود بايد متراژ كار را اندازه بگيرد. اما همانطوركه گفته شد ،مي توانيد با ارسال تصاويراز پروژه، براي انتخاب بهتر ازمشاورين صنايع فلزي حفاظ سازه   كمك بگيريد.


12. نحوه حمل وبارگيري حفاظ به چه صورت مي باشد؟

 

???بارگيري حفاظ هابسته به متراژ كارمتفاوت است. ازوانت بار يا كاميون متفاوت است.
تاحد ممكن سعي مي شود كه حفاظ هارا بصورت مرتب چيد تا جاي كمتري رابگيرند.


13. منظوراز تراكم حفاظ هاي روي ديوار از جمله حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني چيست؟

 

???تراكم حفاظ هاي روي ديوارازجمله حفاظ بوته اي ، به معني تعداد رديف هاي اصلي و فرعي كارشده در يك هرشاخه از حفاظ مي باشد. مقدارتراكم به دوصورت شمارش مي شود.


1. برحسب شاخه هاي اصلي كه با چهار تراكم 8 ، 10 ، 12 و 15 رديف معرفي مي شود
2. برحسب شاخه هاي فرعي كه با چهار تراكم 16 ، 20 ، 24 و 28 رديف معرفي مي شود
معمولا تعداد شاخه هاي اصلي را مبناي تراكم در نظر مي گيرند.


14. زمان تحويل از شروع سفارش چند روزه است؟

 

???.زمان تحويل حفاظ پس ازتاييد پيش فاكتور براي متراژهاي معمول 3 الي 4 روز كاري مي باشد. درمتراژهاي بالا ممكن است اين زمان طولاني تر باشد


15. آيا اين حفاظ ها خدمات پس ازفروش دارد؟

 

???.صنايع فلزي حفاظ سازه   براين باوراست كه رضايت مشتري مهمترين عامل براي پيشرفت كسب وكاراست.ازاين رو تمامي محصولات خود را با حداكثركيفيت ممكن ارائه مي كند. ازاين رو مشتري مي تواند قبل ازسفارش نمونه را از نزديك مشاهده كند تا با خيال آسوده خريداري نمايد.
اين مجموعه ضامن كيفيت محصولات وخدمات خود مي باشد.


16. حفاظ ها با چه كيفيتي ارائه مي شود؟

 

???حفاظ توليد شده در صنايع فلزي حفاظ سازه   با ميلگرد درجه يك سايز 10، جوش دورو، رنگ پودري الكترواستاتيك تيزكاري گيوتيني ارائه مي شود.


17. مشاوره رايگان خريد نرده حفاظ به چه صورت است؟

 

???مشاوره به دوصورت انجام مي شود:
1. مشاوره حضوري : هنگام بازديد رايگان، كارشناسان تمامي مشاوره هاي لازم را ارائه مي دهد.
2. مشاوره تلفني:با شماره 09123649705 تماس گرفته


18. چگونه مي توان ليست قيمت حفاظ ها را دريافت كرد؟

 

براي دريافت ليست قيمت ها همواره مي توانيد باارسال پيام در واتس اپ به شماره 09123649705 اقدام نماييد.


19. عرض نرده حفاظ ديوار ساختمان چقدر است؟

 

عرض حفاظ ها با توجه به ارتفاع آن ها بين 35 سانتي متر تا 75 سانتي متر متغير است.


20. هزينه نصب حفاظ چقدر است؟

 

هزينه نصب حفاظ به عوامل مختلفي بستگي دارد از جمله متراژ كار، ارتفاع ديوار، پستي و بلندي هاي آن، شيب دار بودن، ديوار لغاز و... با اين تفاسير قيمت بين 10 تا 30 هزارتومان متغير مي باشد


21. حفاظ درچه ارتفاع هايي توليد مي شود؟

 

در ارتفاع هاي 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 ، 110 ، 120 ، 130 ، 140 و 150 سانتي متر توليد مي شوند . ارتفاع هاي ديگر نيز بنا به رخواست مشتري انجام خواهد شد.


22. نحوه پرداخت وجه براي خريد محصولات چگونه است؟

 

بعد از محاسبه قيمت نرده حفاظ وخدمات، فاكتوري براي شما ارسال مي شود .30 درصد از مبلغ فاكتور را به عنوان پيش پرداخت به شماره حساب هايي كه دراختيارتان گذاشته مي شود واريز مي كنيد و 70 درصد مابقي نيز هنگام نصب تسويه مي شود.

منبع: حفاظ ساختمان


برچسب: نرده فرفورژه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۴۳ توسط:saman موضوع:

بهترين تشك براي ديسك كمر چه ويژگي هايي دارد؟

بهترين تشك براي ديسك كمر چه ويژگي هايي دارد؟

bi1b_w2.jpg

همه ما فارغ از اينكه سالم بوده يا از يك بيماري رنج مي­ بريم، براي يك خواب راحت مستحق يك تشك عالي هستيم. اما اگر از مشكلات ديسك كمر رنج مي­ بريم، خريد بهترين تشك براي ديسك كمر اولين قدم براي متوقف ساختن و بهبود بيماري شما خواهد بود. البته مشروط بر اينكه تشك خريداري شده، واجد استانداردهاي روز دنيا باشد. پس لازم است قبل از خريد، با مطالعه و آگاهي از مشخصات يك تشك استاندارد قدم اول را مستحكم برداريد. ما براي آمادگي شما مطالبي را جمع آوري كرده ايم تا با مطالعه آن، تصميمي بهتر و منطقي تر بگيريد.

چه مراقبت­هايي براي ديسك كمر الزامي است؟

 شما بايد ستون فقرات خود را در يك راستا نگه داريد. اگر يك تشك داريد كه خيلي نرم يا محكم است، باعث مي­ شود كمر شما از موقعيت طبيعي خود جابجا گردد. اگر مي خواهيد وضعيت خود را بهبود بخشيد يا مي خواهيد يك شب، مناسب بخوابيد، جستجو براي بهترين تشك براي ديسك كمر الزامي است.

يك تشك با كيفيت خوب مثل تشك­ بست تركيه مدل طبي مديكال ، تشكي ايده‌­آل براي كاهش فشار و پشتيباني از ستون فقرات خواهد بود. منظور ما از كاهش فشار، توانايي تشك براي مهار قسمت هاي سنگين  بدن است و بعلاوه آن، قرار گرفتن ستون فقرات در حالت طبيعي خواهد بود. حمايت از بدن و كاهش فشار وارده به اعضاي آن در حين خواب دو مقوله جدا هستند.

كاهش فشار مربوط به نرمي يك تشك خواهد بود و حمايت بيشتر به استحكام و سفت و سخت بودن آن سروكار دارد. به عنوان مثال، شما مي خواهيد بر روي يك سطح نرم و راحت بخوابيد تا از درد، فشارهاي وارد شده به اعضاي بدن رهايي پيدا كنيد و در عين حال نمي خواهيد خيلي در سطح بستر فرو بريد. اينجاست كه حمايت و نرمي هم راستاي با هم ولي جداي از هم مورد نظر مي ­باشند. يك تشك عالي، تعادل كامل ميان هر دو عامل را فراهم مي كند.

3 فناوري موجود در ساخت بهترين تشك­ براي ديسك كمر

تشك ها از مواد مختلفي ساخته مي­ شوند اما در نهايت ما بدنبال بهترين تشك براي ديسك كمر هستيم، اين تشك ها معمولا از فناوري­هاي زير استفاده مي­كنند:

فوم حافظه :

فوم حافظه يك ماده نرم است كه شكل خود را با توجه به ساختار بدني كه بر آن دراز كشيده حفظ مي كند و در واقع حالت آن را به خود مي­ گيرد. از اين رو اصطلاح “حافظه” براي آن استفاده مي­شود. هنگامي كه روي تختي كه از فوم حافظه ساخته شده است، دراز مي­ كشيد به فرم بدن شما مطابقت پيدا مي­كند و آن شكل را در طول شب حفظ مي كند. اين نوع به طور معمول يك انتخاب عالي است.

از آنجا كه فوم حافظه در تخت هاي ارزان قيمت سريع تر از بين مي رود، مهم است كه برندي را كه انتخاب مي كنيد، معتبر باشد و ضمانت نامه نيز ارائه كندبرند كلبك تركيه از آن دسته برندهاي با كيفيت و صاحب دانش در زمينه توليد تشك است كه با توليد انواع تشك براساس نياز مصرف­ كنندگان، خود را در عرصه جهاني معرفي كرده است.

تركيبي:

اين تخت خواب­ها يك پايه داخلي يا سيم پيچ را با يك فوم حافظه يا لايه بالاي لاتكس تركيب مي كنند. اين نوع تختخواب يكي ديگر از گزينه هاي انتخاب بهترين تشك براي  ديسك كمر هستند. هيبريدها، تركيبي ايده آل براي كاهش فشار هستند اما معمولا گران هستند.

لاتكس:


اين تشك ها مشابه فوم حافظه هستند، اما به جاي فوم، از  لاتكس استفاده مي­ كنند. لاتكس بصورت طبيعي از شيره درخت Hevea Brasiliensis ساخته مي شود، البته امروزه لاتكس بيشتر بصورت مصنوعي توليد مي­ شود كه محصولي مبتني بر نفت است. اغلب، تشك هاي لاتكس را براي ديسك كمر توصيه مي ­كنند، اما قبل از خريد اين نوع تشك بايد نسبت به عارضه خود آن را امتحان كنيد زيرا ممكن است براي شما بيش از حد سفت بوده و همين سفت بودن باعث افزايش علائم در شما شود.

سخت و محكم بودن تشك لازم است؟

اغلب به افراد دچار كمردرد توصيه مي شود كه روي يك سطح فوق العاده سفت و حتي كف زمين بخوابند. با اين حال، اين توصيه گاهي مي تواند آن را حتي بدتر كند. بنابراين اين توصيه شايد براي چند بيمار مناسب باشد ولي الزاما براي همه نمي­ تواند گزينه اي خوب و عملي باشد. بنابراين بايد بدنبال بهترين تشك براي ديسك كمر باشيم، از سوي ديگر همانطور كه گفتيم، اگر ديسك كمر داريد، حفظ تراز صحيح ستون فقرات هنگام خوابيدن بسيار مهم است.

يك سطح خيلي محكم به هيچ وجه امكان كانتورينگ را نمي دهد. نتيجه اين كه، اجازه نمي ­دهد ستون فقرات شما به شكلي كه بايد باشند سرجاي خود قرار بگيرند، بنابراين همواره اين نكته را در انتخاب تشك مناسب مدنظر قرار دهيد. البته شايد سوالي كه خيلي پرسيده شود اين است كه آيا يك تشك بد مي تواند باعث ايجاد ديسك كمر شود؟ گرچه تشك بد باعث ديسك كمر نمي شود، اما مي تواند روند بهبودي را طولاني يا از آن جلوگيري كند. خوابيدن روي تشك نامناسب همچنين مي­تواند روند تخريب را تسريع كند.

با توجه به اين نوشته و همچنين مقاله ا­ي با عنوان  بهترين تشك طبي كه در سايت ما موجود است، وقتي نوبت به انتخاب بهترين تشك براي ديسك كمر مي­ رسد، فهميديم كه فوم حافظه دار و هوشمند معمولاً در اينجا بهترين عملكرد را دارند. شما به چيزي نياز داريد كه توده هاي بدني شما را در خود نگه بدارد و در عين حال به مقدار كافي هم باشد. از آنجا كه فوم حافظه براي محصور كردن تمام منحني هاي شما طراحي شده است ،

اين ماده عالي است زيرا پيچيدن ستون فقرات و خارج شدن از تراز اصلي خود يكي از بزرگترين عوامل بوجود آورنده­‌ي درد كمر و ديسك است و فوم­هاي حافظه دار تقريبا مانع رخ دادن اين اتفاق مي­ شود. بنابراين به نظر مي­ رسد براي خريد بهترين تشك براي ديسك كمر بايد موارد گوناگوني را از نوع مواد و تكنولوژي مورد استفاده تا تضمين كيفيت را مد نظر قرار دهيم تا به بهترين و مناسب ترين تشك براي رهايي از درد كمر و بهبودي برسيم. البته نبايد اين نكته را از ذهن دور ساخت كه طرز خوابيدن هم علاوه بر نوع تشك بسيار موثر است.

در پايان يادآور مي­ شويم،  راههاي متفاوتي براي بهبود دردهاي مزمن وجود دارد ولي همه كارشناسان و متخصصان حوزه ارتوپد در يك موضوع متفق القول هستند و آن انتخاب صحيح تشك براي متوقف كردن دردهاي مذكور است و اين نتيجه حاصل نمي­ شود مگر با خريدي مبتني بر اطلاعات در اين حوزهبرندهاي مطرح خارجي با اتكا بر دانش روز دنيا، سالهاست توليد بهترين تشك براي ديسك كمر را با هدف بهبود درد، در خط توليد خود دارند.

منبع : https://bestkelebek.ir/


برچسب: بهترين تشك براي ديسك كمر چه ويژگي هايي دارد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۶:۵۶ توسط:saman موضوع:

تفاوت هدفون ،هدست و هندزفري را بدانيم

تفاوت هدفون ،هدست و هندزفري را بدانيم.

هدست، هدفون و هندزفري وسيله هايي مي باشد در جهت آسان كردن ارتباط تلفني و همينطور شنيداري مي باشد كه با وجود عملكرد و كارايي هاي مشابه، تفاوت هاي كليدي و كوچيكي را دارا هستند كه مي توان هر يك از آن ها را به عنوان يك وسيله متمايزو جداي يكديگر شناخت، دانستن اين تفاوت ها به كاربران كمك مي كند تا انتخاب صحيحي داشته باشند. در ادامه به معرفي هر يك پرداخته ايم.

 

هدست

 

هدست را مي توان به عنوان نوعي هدفون معرفي و ارائه كرد كه علاوه بر دو گوشي براي گوش دادن ميكروفوني براي ارسال و فرستادن صدا هم دارد به مفهومي ديگر به كمك هدست برخلاف هدفون مي توان يك ارتباط دو طرفه ايجاد كرد. ميكرفون در هدست ها نسبت به هندزفري و هدفون از لحاظ راحتي و مناسب بودن آن براي استفاده خودمي تواند موقعيت و فاصله آن را با صورت و بدن خود تنظيم كند از سوي ديگر انواعي از هدست هستند كه مستقيماً به كامپيوتر يا تلفن قابليت اتصال دارند ، به همين دليل هدست ها مناسب ترين ابزاربراي استفاده در مراكز تماس و همين طور سيستم هاي تلفني و پاسخگويي مبتني بر VoIP مي باشند. همين طور از آن ها مي توان براي ضبط فيلم آموزشي و همينطور براي بازي هاي كامپيوتري آنلاين كه در آن شركت كنندگان با هم ارتباط گفتاري هم دارند و در حين بازي با هم صحبت هم مي كنند. در واقع با داشتن هدست شما و با دستگاه ارتباطيتان چه تلفن چه كامپيوتر يكپارچه مي شويد و به مرور پس از استفاده از آن تأثير آن را در بهبود وضعيت كاري و همچنين صرفه جويي در مصرف زمان حس خواهيد كرد.

 

هدفون

 

هدفون وسيله اي مي باشد داراي دو گوشي به نسبت بزرگتر از هدست است كه با هدف پوشاندن كل گوش به اين شكل طراحي و ارائه شده است تا مصرف كننده صداي اطراف را هرچه كمتر بشنود و از كيفيت صداي بيشتري برخوردار باشد، هدفون برخلاف هدست بلندگو ندارد و كاربرد آن بيشتر براي گوش كردن به موسيقي، آموزش زبان و چيزهايي از اين دسته مي باشد. در واقع دليل اصلي اينكه گوشي هدست نسبت به گوشي هدفون كوچكترمي باشد اين مي باشد كه اين وسيله اغلب در مراكز تماس مورد استفاده قرار مي گيرد، مركزتماس ها معمولاً محيط هاي شلوغي مي باشند كه هرچه گوش با بلندگو بزرگتري پوشيده بشود فرد بلندتر صحبت مي كند و همين دليل باعث شلوغ تر شدن مركز تماس و ايجاد مزاحمت براي ساير كاركنان مركز تماس مي شود و به همين دليل كه معمولاً هدست ها گوشي كوچكتري را دارا هستند و در هنگام تهيه هدست هميشه توصيه مي شود كه هدست تك گوش براي مركز تماس تهيه شود، چون كارمند مركز تماس علاوه بر تمركز روي تماس خود بايد از محيط اطراف خود نيز با خبر باشد و با بلند صحبت كردن مزاحم همكاران خود نشود. ولي در هدفون كه براي يادگيري آموزشي يا گوش دادن به موسيقي استفاده مي شود نيازي به توجه به محيط اطراف نيست از اين رو گوشي هاي آن ها را بزرگ تر مي سازند.

 

هندزفري

هدفون DACOM HF004

هدفون داخل گوش، يا earphone كه بيشتر به نام هندزفري (handsfree) شناخته و ارائه شده است وسيله اي است كه امروزه جزء لوازم جانبي همه تلفن هاي همراه است اين وسيله برخلاف هدست و هدفون ديگر از بخشي كه روي سر قرار بگيرد تشكيل نشده و گوشي هاي آن به اندازه اي كوچك هستند كه كاملاً داخل گوش قرار مي گيرند و هردو از طريق سيم با وسايل ديگرارتباط دارند كه به دليل سادگي حمل و كوچك بودن براي استفاده روزانه همه ي افراد مناسب است و مانند هدست علاوه بر گوشي ميكروفون هم داراست ولي ميكرفون آن به اندازه ي هدست كه به طور تخصصي براي مركز تماس طراحي شده قوي نيست ولي براي استفاده ي روزانه ي همه ي افراد مناسب است هم براي گوش دادن به موسيقي و هم براي پاسخ دادن به گوشي موبايل مناسب است. يك تفاوت اصلي ديگر بين هندزفري با دو دستگاه ديگر اين مي باشد كه هندزفري كاملاً داخل گوش قرار مي گيرد و استفاده ي طولاني مدت ازآن احتمال آسيب به گوش را زياد مي كند ولي گوشي هاي هدفون و هدست اطراف گوش را مي پوشانند و از اين سو احتمال آسيب به گوش را كمتر ميكند.

هندزفري خود به دوسته تقسيم ميشود

1.هندزفري بلوتوث ( بدون سيم)

اين هندزفري تك گوش مي باشد و بيشتر براي مكالمه و تماس تلفني در دسترس مي باشد و كارايي دارد.

2.هندزفري باسيم:

اين هندزفري بيشتر براي گوش دادن به موزيك مي باشد ولي در صورت وجود داشتن دكمه كنترل تماس و يا كنترل تنظيم صدا ميشود از آن براي پاسخگويي به تماس هم اغلب استفاده كرد.

براي داشتن اطلاعات بيشتر و ديدن نمونه هاي بيشتر و خريد آنلاين ميتوانيد ازسايت ديجي فرست ديدن كنيد.

 

 

 
برچسب‌ها: تفاوت، هدفون، ،هدست، و، هندزفري، را، بدانيم،
 
 
 
 
. قيمت لوازم شهربازي
?? ارديبهشت ???? ساعت ??:??:??| بازديد: | نويسنده sam | نظرات (0)

 

فروش لوازم شهربازي و وسايل شهربازي يا مجتمع هاي تفريحي و .... به بررسي منطقه و شهر احتياج دارد. قيمت لوازم شهربازي تحليل رقيبان در يك منطقه و دقت در انتخاب دستگاه ها و تجهيزات شهربازي و مراكز تفريحي از اهميت زيادي برخوردار است.

فروش وسايل شهربازي سرپوشيده مورد نياز براي فضاهاي تفريحي و گردشگري، به دو دسته تقسيم مي شود. اولين بخش مربوط به تجهيزات شهربازي و قطعات يدكي مورد نياز براي دستگاه ها است و بخش دوم قسمت مديريتي و سيستم كارتي و اتوماسيون شهربازي است.

شركت شهربازي سازان پارس داراي بيش از 10 سال سابقه ي موفق در زمينه ي تجهيز و پشتيباني شهر بازي ها و ارائه ي خدمات در زمينه ي فروش وسايل شهربازي بوده و درگذر يك دهه فعاليت ، تجربه ي تجهيز شمار بسياري از شهربازي هاي سراسر ايران را در كارنامه ي خود ثبت كرده است.

yzat_a6.jpg

محصولات سفارشي شركت شهربازي سازان پارس غالبا در دو گروه دسته بندي مي شوند :

1-تجهيزاتي كه در شهربازي ها و فضاهاي سرپوشيده استفاده مي شوند

2-تجهيزاتي كه در شهربازي هاي روباز و در فضاي آزاد استفاده مي شوند

مراحل طراحي شهربازي با احداث شهربازي هر كدام از اين فضاهاي تفريحي و قالب كلي تجهيزات با يكديگر متفاوت بوده و تا حدود زيادي نحوه ي تجهيز اين دو گروه از يكديگر مجزا است.

دستگاه ها و تجهيزات شهربازي در انواع مختلف و بسيار متنوعي ارائه مي شوند. همين مسئله باعث مي شود تا اطلاع از ليست قيمت وسايل شهربازي ها و به دست آوردن اطلاعات تكميلي در زمينه ي قيمت لوازم شهربازي هاي روباز يا سرپوشيده، نيازمند برقراري تماس با كارشناسان شهربازي سازان پارس جهت استعلام تلفني باشد.

 

 
برچسب‌ها: .، قيمت، لوازم، شهربازي،
 
 
 
 
نحوه افتتاح حساب بانكي در تركيه بدون اقامت
?? ارديبهشت ???? ساعت ??:??:??| بازديد: | نويسنده sam | نظرات (0)

نحوه افتتاح حساب بانكي در تركيه بدون اقامت


z2mo_q2.png

 

به گزارش فردا نيوز افتتاح حساب بين اللمللي در تركيه بر مبناي ارز دلار و يورو براي ايرانيان بدون اقامت در تعداد معدودي از شعبات بانكي تركيه در حال حاضر ممكن شده است. براي اينكار بايد به شعبات زراعت بانك مراجعه كنيد. در اين مطلب به آموزش  كامل افتتاح حساب در تركيه و معرفي بهترين روش خواهيم پرداخت.

تنها كشوري كه در اكنون براي ايرانيان بدون اقامت و تنها با پاسپورت حساب ارزي و دلاري باز مي‌كند در حال حاضر كشور تركيه است.

در سال هاي گذشته بانك هاي خارجي در كشورهايي همچون امارات و گرجستان براي ايرانيان اقدام به افتتاح حساب مي كردند

 كه اكنون فقط در كشور تركيه و شهر توريستي‌اي مانند استانبول و فقط تعداد كمي از شعبات بانك ها تحت شرايط خاصي مانند سپرده گذاري نسبت به باز كردن حساب براي افراد ايراني اقدام مي‌كنند.

در تركيه و در سال 2020 قوانين بانكي به گونه اي تغيير پيدا كرده است كه ? بانك زراعت، ايش و وكيف بانك براي ايرانيان مي توانند حساب بانكي بر پايه ارزهاي خارجي مانند دلارو يورو افتتاح كنند.

در ادامه اين مقاله به روش هاي بازكردن حساب در تركيه خواهيم پرداخت.

افتتاح حساب در تركيه بدون اقامت

ايش بانك و وكيف بانك فقط با شرط داشتن اقامت تركيه و يا همون كارت كيمليك حساب را براي ايرانيان بازمي‌كنند

 اما در بانك زراعت در حال حاضر با داشتن پاسپورت و مدارك لازم ديگر مي‌توانيد حساب ارزي افتتاح كنيد.

بسياري از افراد كه از ايران به اين بانك ها مراجعه مي كنند ، مقيم نيستند و در واقع توريست محسوب ميشوند.

به همين دليل حتما بايد به شعباتي مراجعه كنيد كه از قبل هماهنگي هاي لازم با شعبه صورت گرفته باشد.

و همچنين مبلغي را براي سرمايه گذاري در بانك سپرده كنيد.

طبق قوانين بانك مركزي تركيه شما حتما بايد آدرس معتبر به بانك ارائه كنيد.

پس حتما قبل از افتتاح حساب اگر توريست هستيد اين هماهنگي ها را با شركت مربوطه انجام دهيد.

بازكردن حساب براي كسب و كار در تركيه

چنانچه شما خواهان راه اندازي يك بيزينس در تركيه هستيد بر اساس قوانين تركيه حتما بايد به ثبت شركت در تركيه اقدام كنيد.

براي اين منظور پس از ثبت شركت مي‌توانيد به افتتاح يك حساب بانكي شركتي علاوه بر حساب شخصي خود اقدام كنيد.

حساب هاي شركتي در تركيه معمولا معتبرتر و داراي سقف هاي جابجايي بالاتري هستند.

بازكردن حساب در تركيه بدون موجودي اوليه و بلاك پول

در سال 2020  از افراد خارجي، بانك هاي تركيه براي افتتاح حساب درخواست مبلغ اوليه و بلوك پول مي كنند.

اين عدد از بين ???? دلار تا ???? دلار متغير است.

اما تعداد شعب خيلي كمي هم وجود دارند كه مي توانيد بدون موجودي اوليه اقتتاح حساب را انجام دهيد.

همچنين مسلط بودن به زبان تركي استانبولي در هنگام افتتاح حساب ضروري است.

براي آگاهي از فرآيند افتتاح حساب بدون موجودي اوليه و بلوك پول و سرمايه گذاري مطلب افتتاح حساب بانكي در تركيه بدون اقامت را مطالعه كنيد.

صدور ويزا و مستر كارت در تركيه

بعد از افتتاح حساب، برخي شعبات زراعت بانك مي توانند به شما ويزا و مستر كارت فوري و فيزيكي را در همان لحظه افتتاح حساب تحويل دهند.

اعتبار اين كارت ها ? ساله هستند و شما تا ? سال ديگر نيازي به مراجعه به بانك براي دريافت كارت جديد نخواهيد داشت.

شما براي اينكار بايد دليل خود براي دريافت ويزا و مستر كارت به رييس شعبه اطلاع دهيد و در صورت موافقت رييس شعبه براي شما ويزا كارت در همان زمان صادر مي‌شود.

اين ويزا كارت ها بين المللي بوده و امكان واريز و برداشت پول از كل دنيا به كارتها وجود دارد.

همچنين بعد از افتتاح حساب بايد حساب هاي دلاري و يورو خود را به كارت متصل كنيد زيرا پيش فرض اتصال حساب ليري بوده و بايد بعد از افتتاح حساب نسبت به متصل كردن كارت خود به حساب هاي ارزي دلخواه خود اقدام كنيد.

توصيه مي‌كنيم كه حتما از اين روش براي دريافت كارت‌هاي ويزا و مستر استفاده كنيد و هيچگاه به كارت هاي آماده كه براي خود شما نيستند و در ايران به فروش مي رسند اعتماد نكنيد.

كارتهاي بانكي كه براي شما صادر مي‌شوند متعلق به شما بوده و مالكيت كامل بر آن ها وجود دارد.

كرديت كارت تركيه

شما پس از افتتاح حساب قادر به دريافت كرديت كارت هستيد.

از كرديت كارتها براي خريدهاي قسطي و اعتباري استفاده مي‌شود.

چنانچه قصد استفاده از كرديت كارت داريد حتما با رييس شعبه صحبت كنيد

و دلايل خود را براي دريافت كرديت كارت توضيح دهيد.

پس از موافت شعبه براي شما كرديت كارت نيز صادر مي‌شود.

البته كرديت كارت به نسبت ميزان پول بلاك شده در حساب صادر مي‌شود.

مدارك لازم براي  افتتاح حساب در تركيه

همانطور كه در بالا نيز توضيح داده شد، برخي بانك ها براي بازكردن حساب اقامت و كارت كيمليك را جزو مدارك لازم از شما مي‌خواهند اما تعداد كمي از شعبات با پاسپورت نيز مي توانند براي شما افتتاح حساب انجام دهند.

مدرك بعدي كه براي افتتاح حساب لازم است برگه مالياتي شما است.

حساب هاي بانكي در تركيه فاقد ماليات هستند. يعني حتي سودهاي بانكي هم شامل ماليات نمي‌شوند.

اما كد مالياتي يكي از مداركي است كه بانك از شما طلب ميكند.

براي دريافت كد مالياتي بايد به اداره ورگي استانبول مراجعه كنيد.

در آنجا شما بايد آدرس منزل به همراه اجاره خانه و يا سند ملكي و يا قبض آب و برق را ارائه كنيد.

چنانچه شما توريست هستيد بايد از موسساتي كه قادر به دريافت كد مالياتي هستند كمك بگيريد.

يكي از اين موسسات شركت تركيه هلپر است كه در استانبول فعاليت مي‌كند.

اين شركت ها از آدرس هاي معتبر و به تركيAcik  استفاده مي‌كنند

 و مشكلي در اداره ماليات براي گرفتن كد مالياتي به وجود نمي آيد.

اما چنانچه از آدرس هاي غير معتبر استفاده كنيد امكان مسدودي حساب وجود دارد.

سيمكارت تركيه نيز براي افتتاح حساب و ارائه به بانك نيز الزامي هست.

سيمكارت در تركيه و مشكلات استفاده از آن در ايران

ازآنجا كه براي استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي رمزهاي يكبار مصرف به خط تركيه پيامك مي شود در ايران مشكلاتي را ممكن است ايجاد كند.

رومينگ اپراتورهاي تركيه مانند ودافون،تركسل و ترك تلكام در ايران مشكلاتي دارد.

عدم دريافت پيامك مي تواند استفاده از سامانه هاي اينترنتي را غير فعال كند.

براي اينكار بايد از شعبه ، درخواست خود را براي غير فعال كردن پيامك به بانك ارائه كنيد.

البته شما ميتوانيد با اخذ اقامت تركيه سيمكارت خود را دائمي كنيد.

 

اينترنت بانك و استفاده آن در ايران

براي حساب هاي بانكي در تركيه به صورت پيش فرض IP هاي خارج از اين كشور براي خدمات بانكي بسته است.

به همين دليل براي مديريت حساب بانكي خود در خارج تركيه حتما بايد با پشتيباني بانك تماس گرفته و از آنها درخواست رفع محدوديت كنيد.

پس از تماس و پرسيدن سوال هاي امنيتي از شما اين محدوديت برداشته شده و شما قادر به كنترل حساب هاي خود در خارج تركيه خواهيد بود.

سود بانكي در تركيه

از اواخر سال گذشته ميلادي به دنبال كاهش نرخ تورم،  نرخ سود بانكي در تركيه در حال كاهش مي باشد.

در سال هاي گذشته اين نرخ تا ?? درصد نيز افزايش داشت.

اما در سال جديد براي سپرده هاي ? ماه تا يكساله حدود ? تا ?? درصد ساليانه مي باشد.

براي سپرده هاي دلاري نيز اين سود يك و نيم درصد ساليانه در سال 2020  تعيبن شده است.

آيا حساب هاي بانكي ايرانيان امكان مسدودي دارند؟

بر خلاف شايعاتي كه در اين زمينه وجود دارد خوشبختانه كشور تركيه تاكنون هيچ حسابي را مسدود نكرده است .

و علاوه بر اين بانك مركزي تركيه امنيت حساب ها را براي افراد خارجي تضمين كرده است.

البته بايد بدانيد قوانين بانكداري جهاني وFATF  در تركيه رعايت ميشود.

 يعني براي جلوگيري از پولشويي اگر به حساب ارزي شما پولي خارج از تركيه واريز شود كه منبع آن مشخص نباشد و مشكوك باشد حساب شما مسدود ميشود و شما بايد براي اداي توضيحات به بانك مراجعه كنيد.

ولي اگر پول هاي واريزي به حساب پاك باشد ومنبع واريز آن مشخص باشد هيچگونه مشكلي براي اينگونه حساب ها ايجاد نخواهد شد.

همچينن توصيه ميكنيم هيچگاه موجودي حساب ها را براي مدت طولاني صفر نگه نداريد. زيرا امكان مسدودي اين حساب ها به علت راكدي وجود دارد.

سوئيفت زراعت بانك

شما براي دريافت پول نياز بهIBAN  حساب خود و كد سوئيفت بانك داريد.

كد سوئيفت بانك زراعت TCZBTR2A ميباشد.

زمان نشستن حواله هاي سوئيفت به حساب بين ?? تا ?? ساعت پس از تاييد مبدا است.

همچينن امكان واريز به حساب ها از سايت هاي خارجي به ويزا كارت و مستركارت شما وجود دارد.

سايت هاي مانند يوتيوب و فري‌لنسري ?? ساعت پس از درخواست وجه، درآمد شما را به كارت تركيه شما واريز مي‌كنند.

مدت زمان لازم براي بازكردن حساب

چنانچه شما مراحل گفته شده در بالا را به خوبي انجام دهيد در يك روز كاري مي‌توانيد افتتاح حساب خود را انجام دهيد.

حضور شخص شما در تمامي مراحل چه در اداره ماليات و چه در بانك الزامي است.

زيرا اين حساب ها متعلق به شخص شما بوده و حضور مشتري و تاييد مشخصات هويتي اجباري است.

چگونه مبلغ هاي واريز شده در ايران را نقد كنيم؟

شما بعد از واريز مبالغ به حساب هايتان مي‌توانيد آن ها را نقدي از شعب و يا ATM ها در سراسر دنيا دريافت كنيد.

اما چنانچه در ايران هستيد اكثر صرافي ها در ايران حساب هاي بانك هاي تركيه را دارند كه مي‌توانيد از حساب خود به حساب آنان حواله كنيد و معادل ريالي آن را دريافت كنيد.

 

افتتاح حساب در زراعت بانك تركيه

شما براي افتتاح حساب دربانك هاي تركيه مي‌توانيد با شماره  00905349285066  در واتس اپ پيامي ارسال كنيد. مشاورين فارسي زبان شركت تركيه هلپر به صورت ?? ساعته آماده پاسخگويي در زمينه افتتاح حساب در بانك هاي تركيه و مشكلات بانكي شما هستند.

ما در موسسه تركيه هلپر تمامي مدارك لازم را براي شما فراهم مي‌كنيم و در كمتر از يك ساعت با حضور نماينده ما افتتاح حساب را انجام و كارت ويزا و مستر را تحويل شما مي‌دهيم.

منبع: https://www.fardanews.com/fa/news/971485/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA

 

 
برچسب‌ها: نحوه، افتتاح، حساب، بانكي، در، تركيه، بدون، اقامت،
 
 
 
 
قرص چاقي صورت سوپر فت فيس
?? ارديبهشت ???? ساعت ??:??:??| بازديد: | نويسنده sam | نظرات (0)

دانستني هاي قرص چاقي صورت سوپرفت فيس بهترين قرص چاقي صورت دائمي

قرص چاقي صورت سوپر فت فيس بهترين قرص چاقي صورت و بدن داروخانه اي است. قرص چاقي صورت super fat face براي آن دسته از افرادي كه استعداد چاقي صورت را ندارند بسيار مناسب است.  اين قرص كه بهترين قرص چاقي صورت است براي تمامي قسمت هاي بدن بصورت مجزا عرضه شده است.

mdg1_33.png

 

قرص چاقي صورت

از ديگر فوايد بهترين قرص چاقي صورت سوپر فت فيس مي توان به چاق شدن طبيعي صورت اشاره كرد. اگر شما قرص چاقي صورت داروخانه اي سوپر فت فيس را خريداري كنيد بدون شك صورتي با چاقي يكنواخت و بدون بازگشت خواهيد داشت. قرص چاقي صورت آلوورا ساخت كشور آمريكا مي باشد. اين قرص بسيار قوي است و ناگفته نماند كه هيچ گونه آسيبي به بافت و اندام هاي داخلي بدن نمي رساند. ميزان مصرف قرص چاقي صورت آلوورا براي يك دوره ي 30 روزه مي باشد كه در اين دوره فرد متوجه مي شود كه سوخت و ساز بدنش منظم تر شده است كه جذب بسيار بالايي از مواد غذايي را دارد. معمولا افراد روزي دو عدد از اين قرص ها را مصرف مي كنند تا به نتيجه ي دلخواه دست يابند.

قرص چاقي صورت درسا

اگر شما به دنبال چاق كردن صورت خود و همچنين پر كردن چروك هاي صورتتان مي باشيد ما به شما قرص چاقي صورت درسا را پيشنهاد مي كنيم. يكي از مزاياي اين قرص چاقي صورت بدون عوارض و بازگشت برجسته كردن گونه هاي شما مي باشد. قرص چاقي صورت درسا تركيبي از مخمر آبجو، ويتامين  E  و امگا 3 مي باشد كه باعث پر شدن صورت، رفع چين و چروك و همچين برجسته سازي زاويه هاي زيبايي صورت مي شود. از مزاياي منحصر بفرد قرص چاقي صورت درسا مي توان به افزايش اشتها، افزايش جذب مواد غذايي، تركيب گياهي، و مناسب بودن آن براي خانم ها و آقايان اشاره كرد. قرص چاقي صورت درسا بدون شك روي اندام شما تاثير مي گذارد.

 

قرص چاقي صورت

قرص چاقي صورت هيماليا: بهترين قرص چاقي صورت دائمي

بهترين روش براي چاقي صورت و بدن، تغذيه مناسب و ورزش مي باشد. اما برخي افراد با وجود انجام اين دو مورد، همچنان از لاغر بودن صورت خود ناراحت هستند و همواره در جستجوي قرص چاقي صورت هيماليا مي باشند. اين داروي صد در صد گياهي بهترين قرص چاقي صورت دائمي است. قرص چاقي صورت هيماليا مناسب تمامي افرادي مي باشد كه قصد دارند هم از ناحيه صورت و هم از ناحيه بدن چاق شوند. بسته بندي اين دارو بدين صورت است كه شامل 60 عدد قرص با ماندگاري دو سال مي باشد. اين دارو داراي دوره هاي درماني يك الي دو ماهه مي باشد. از مزاياي قرص چاقي صورت هيماليا مي توان به افزايش اشتها و فرم دهي صورت اشاره كرد. افرادي كه اين قرص را مصرف مي كنند بايد دو روزي يك عدد از اين قرص ها را با مايعات بسيار زياد مصرف كنند.

 

قرص چاقي صورت فرشته

قرص چاقي صورت فرشته معروفترين و بهترين قرص چاقي صورت و بدن در دهه هاي اخير بوده است. اين داروي كاملا گياهي و طبيعي بهترين قرص چاقي صورت و بدن معرفي شده است كه تمامي مصرف كنندگان پس از اتمام دوره از تغييرات ظاهري در صورت و بدن خود كاملا راضي بوده اند. تركيبات قرص چاقي صورت فرشته گياهي و طبيعي مي باشند، بنابراين اگر اين قرص را مصرف مي كنيد، هرگز نگران عوارض جبران ناپذير و همچنين برگشت چاقي صورت و بدن خود نباشيد. اين دارو بصورت قوطي در بازار عرضه مي شود و هر قوطي حاوي 80 عدد كپسول مي باشد.

اگر تمايل داريد طبق دستورالعمل شركت توليد كننده ي اين دارو عمل كنيد، شما بايد روزي دو عدد كپسول مصرف كنيد و در نهايت يك دوره ي درماني چهل روزه را پشت سر بگذاريد. نحوه ي مصرف اين دارو  به اين صورت است كه شما پس از صرف ناهار و شام يك عدد كپسول را با ميزان قابل توجهي آب مصرف كنيد. تركيبات اين دارو عصاره جنسينگ، كاكوتي، و يونجه مي باشند كه همگي طبيعي و اورجينال هستند. افراد داراي بيماري هاي قلبي و ديابتي از مصرف اين دارو خودداري كنند. همچنين اين دارو به زنان باردار و افراد زير 16 سال توصيه نمي شود.

zdqd_22.png

عطاري اينترنتي جاودان طب نمايندگي اصلي برترين برندهاي قرص چاقي صورت و افزايش وزن و قرص لاغري مي باشد.

منبع: جاودان طب

 

 

 
برچسب‌ها: ، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا،
 
 
 
 
كرونا و جا دستمال كاغذي!
? ارديبهشت ???? ساعت ??:??:??| بازديد: | نويسنده sam | نظرات (0)

جا دستمال كاغذي

جا دستمال كاغذي چوبي ، فلزي ، پلاستيكي و مسي هركدام زيبايي خود را دارند و در مكان هاي مختلف بر اساس سليقه ما خريداري شده و مورد استفاده قرار ميگيرند .

j09y_1.jpg

تا به حال برايتان پيش آمده كه در محفظه جا دستمال كاغذي شما پراز گردو غبار شده باشد ؟! يا در مكان هاي عمومي مانند بيمارستان ها و هتل ها براي كنده شدن دستمال كاغذي دچار دردسر شويد ؟

جنس جا دستمال كاغذي ايمن آب  از پليمر (ABS) مي باشد كه مزاياي آن عبارتند از :مقاومت در برابر حرارت و نور ،سفيدي و درخشندگي بالا ،دوام و طول عمر بالا ،عدم تغيير رنگ ،مقاومت در برابر خش پذيري و عدم دفرمه شدن و تغيير حالت محصول.

جا دستمال لوكس!

جا دستمال كاغذي ايمن آب علاوه بر رنگ و طرح لوكس، قابليت ست شدن با ديگر محصولات بهداشتي توليد شده از جانب خود را دارد. همچنين به دليل محفوظ نگه داشتن دستمال ها در محيط هاي عمومي و خانگي در برابر رطوبت و انواع آلودگي علاوه بر آن آنتي باكتريال بودن آن ها، بسيار بهداشتي و كاربردي است .تعداد بالايي از برگ هاي دستمال كاغذي (??? برگ دو لايه ) را در خود جاي مي دهد .

كرونا و جا دستمال كاغذي!

باتوجه به اينكه انتقال ويروس كرونا از طريق تماس دست با محيط هاي الوده اتفاق ميافتد و مخصوصا در اماكن عمومي اين احتمال بيشتر ميباشد لذا استفاده از لوازم بهداشتي كه تماس دست را به حداقل مي رساند توصيه ميگردد .استفاده از مخازن دستمال كاغذي كه قابليت جايگذاري دستمال هاي برگ برگ شده را دارند راهكاري مناسب جهت جلوگيري از انتقال اين ويروس ميباشد. بهتر است اين محفظه هاي دستمال كاغذي به صورت آنتي باكتريال ساخته شوند تا خود نيز از انتقال باكتري و ويروس جلوگيري كنند. اگر بخواهيم در هنگام  انتخاب يك جا دستمال كاغذي توالت به ويژگي هاي مهم آن توجه كنيم بايد بدانيم يك جا دستمال كاغذي مناسب، ايمن و بهداشتي بايد حداقل خصوصيات زير را داشته باشد.

#corona_virus #covid19

 

 

9h5q_2.jpg

معرفي جادستمال كاغذي مدل ورونا :

در مدل ورونا باز و بسته كردن و پر كردن جاي دستمال به سهولت انجام مي شود. همچنين براي فضاهاي عمومي قفلي روي آن قرار داده شده كه به راحتي ميتوانيد باز و بسته كنيد. رنگ بدنه جا دستمال كاغذي مدل ورونا سفيد و بژ موجود است و در برابر سايش بسيار مقاوم مي باشد كه باعث شده اين رنگ در محيط هاي مرطوب تغيير رنگ ندهد.

براي اطلاع از قيمت ، نحوه خريد، طرح و انواع جا دستمال كاغذي، به صفحه جا دستمال كاغذي در سايت فلاش تانك ايمن آب  مراجعه كرده و در صورت داشتن هرگونه سوال با كارشناسان ما درارتباط باشيد.  https://www.imenabco.com/tissue-hand

براي دريافت مشاوره رايگان و خريد با ما تماس بگيريد

سامانه پيامكي :  ?????????? –  واتس‌اَپ :   ???????????

 

 
برچسب‌ها: كرونا، و، جا، دستمال، كاغذي!،
 
 
 
[ ? ][ ? ][ ? ][ ? ][ ? ]

بقيه صفحات

 

برچسب: تفاوت هدفون ،هدست و هندزفري را بدانيم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۶:۵۹ توسط:saman موضوع:

نحوه راه اندازي كارگاه ارزان

نحوه راه اندازي كارگاه

در بازار پر التهاب امروزي بزرگترين مشكل براي هم توليد كنندگان و هم مصرف كنندگان مشكلات اقتصادي ست.

فروشنده بايد سعي كند تا كالاي خود را با كمترين قيمت ممكن به دست

خريدار برساند تا بتواند از اين روش مشتريان خود را راضي نگه دارد و در نهايت فروشنده با توجه به ارزان بودن

كالا و كيفيت مناسب كالا اقدام به خريد آن كند.

ما در اين مقاله سعي مي كنيم تا شما را با روش هاي راه اندازي توليدي كيف آشنا كنيم.

تمامي مواردي كه در قسمت زير براي شما نام برده ايم با توجه به تجربه كاري بعضي از توليد كنندگان ديگر است

كه توانسته اند

بازار توليد كيف در ايران اجناس با كيفيت و ارزاني را توليد كند

اين موارد عبارتند از:
اجاره كارگاه در خارج از شهر: يكي از مواردي كه باعث افزايش قيمت در راه اندازي كسب و كار وجود دارد,

مربوط مي شود به رهن و اجراه كارگاه و در صورتي كه بتوانيد

كارگاه خود را خارج از شهر بگيريد, هزينه هاي شما به شدت كاهش پيدا خواهد كرد.

جذب نيروي كاري ارزان قيمت براي كار در توليدي :

پارامتر دوم استفاده از نيروي كاري ارزان است. به ياد داشته باشيد

هر نيروي كاري شما نياز ندارد تا همه فن حريف باشد و با توجه به نياز خود شروع به جذب نيرو كنيد

تا بتوانيد با توجه به حرفه ي وي حقوق او را بدهيد در واقع با انتخاب درست

نيروي كاري ميتوانيد هزينه هاي ماهانه خود را به صورت چشم گيري كاهش دهيد.

خريد دستگاه و لوازم دست دوم: همانطور كه مي دانيد هزينه خريد دستگاه هاي آكبند بسيار بالاست.

مي توانيد از سايت هايي مثل ديوار و غيره استفاده كنيد و دستگاه هاي خوب دسته دوم را اينگونه خريد كنيد.

البته حتما كالا ها را تست كنيد و به ياد داشته باشيد شايد در ابتدا كمي اين كار خسته كننده باشد,

ولي در نهايت از نظر اقتصادي سود بسياري خواهيد كرد.

استفاده از الگو هاي مناسب در توليد كيف :

بعضي از الگو هاي كيف به گونه اي هستند كه باعث حدر رفتن چرم مي شود.

بهتر است از الگو هايي استفاده كنيد كه كمترين حدر رفتن مواد اوليه را به همراه داشته باشد.

خريد بهينه مواد اوليه:

آخرين موردي كه مي توانيد در نظر داشته باشيد خريد بهينه مواد اوليه است

به اين صورت كه سعي كنيد مواد اوليه خود را همواره از عمده فروش ها تهيه نماييد.

با اين روش چندين درصد سود خواهيد كرد و به عبارتي در نهايت كالاي نهايي

شما ارزان تر به دست مشتري خواهد رسيد.

استفاده از بازارياب براي توليدات هفتگي :

پس از آنكه كار توليد شما به اتمام رسيد بايد سعي نماييد تا با استفاده از

يك بازارياب محصولات خود را به فروش برسانيد.

در صورتي كه قصد راه اندازي توليدي داشته باشيد,

ميتوانيد از موارد بالا استفاده كنيد و در شرايطي كه علاقه به خريد از

توليدي كيف ارزان داريد ما به شما توصيه مي كنيم تا با توليدي كيف ارزان كيف در اين مورد همكاري داشته باشيد

چون شركت ما همواره سعي كرده است با توليد كيف هاي با كيفيت و ارزان مشتريان خود را راضي نگه دارد.

مطالب مرتبط :

توليدي كيف مدرسه اي

توليدي كوله پشتي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c

سايت منبع :

http://arzankif.ir/


برچسب: نحوه راه اندازي كارگاه ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۷:۱۶ توسط:saman موضوع:

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

wisgoon

 شبكه ي اجتماعي ويسگون يكي از راه هاي به اشتراك گذاري عكس ها مي باشد كه شما مي توانيد با عضويت در ان عكس ها خود را در انجا منشتر كنيد , در عكس هاي ديگران نظر بگذاريد , در گروه ها عضو شويد و بسياري از كار هاي ديگر , كه هم اكنون شما مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب , نسخه ي جديد ان را براي گوشي اندرويد خود دانلود و استفاده نماييد.

طريقه ي كار با نرم افزار ويسگون در سايت قرار داده شد.

اموزش كار با ويسگون

ويژگي ها :

امكان لايك كردن عكس ها

امكان نظر گذاشتن براي عكس هاي منتشر يافته

امكان گذاشتن توضيح براي عكس هاي به اشتراك گذاري شده

امكان حذف عكس ها

اختصاصي سازي پروفايل شما

داشتن بخش دنبال كنندگان و دنبال شوندگان و نمايش تعداد لايك ها

امكان دسته بندي عكس هاي خود

و بسياري از امكان ديگر كه هنگام كار با اين نرم افزار مواجه خواهيد شد.

 

دانلودWisgoon

نسخه : 5.3.0

حجم : 4.0mb


برچسب: دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۲:۲۴ توسط:saman موضوع:

بنر اينستاگرام ، اينستاگرام و هنرمندان ، دانلود بنر اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام

بنر اينستاگرام ، اينستاگرام و هنرمندان ، دانلود بنر اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام

معرفي دو وب سايت در زمينه بنر اينستاگرام

شايد براي شما پيش آمد باشد براي درج محتوا در اينستاگرام نياز به بنر ، قالب و يا محتواي از قبل آماده و طراحي شده در اين صورت مي توانيد بنرهاي اينستاگرامي طراحي شده توسط طراحان ايراني را در وب سايت فايل بيابيد همچنين گاهي ممكن است نياز به سفارش بنر و قالب دلخواه و اختصاصي براي اينستاگرام را داشته باشيد ، در اين زمينه يكي از شركت هاي فعال شركت طراحي ديزاين مي باشد كه در اين مطلب به معرفي اين دو سايت و مقالاتي مرتبط مي پردازيم...

اينستاگرام، پلي مستحكم براي ارتباط هرچه نزديك تر با مخاطبين

اينستاگرام يكي از شبكه هاي معروف و پرطرفدار در سطح جهان و محبوب ترين شبكه مورد استفاده بين كاربران ايراني مي باشد.

اينستاگرام و هنر / اينستاگرام هنرمندان

به عنوان پر استفاده ترين شبكه مجازي به خصوص بين فارسي زبانان ، بسياري از هنرمندان از اين شبكه در راستاي ارائه جزئيات آثار خود ، اشتراك علايق و دلنوشته هاي خود به صورت محتواي متني تصويري و يا ويدئو بهره مي برند... به جرات مي توان گفت كمتر هنرمندي در حال حاضر در نتورك مجازي فعال است كه صفحه اينستاگرام شخصي و يا هواداري خاص خود را به عنوان صفحه رسمي (پيج اينستاگرام رسمي) راه اندازي نكرده باشد ، از طرفي با توجه به ساختار منعطف و در عين حال سادگي اينستاگرام بسياري از فعالان و چهره هاي هنري اينستاگرام را به عنوان تنها كانال ارتباطي خود برگزيده و تمركز خود را تنها و يا بيشتر بر روي محتواي صفحات اينستاگرام و مخاطبين صفحه رسمي خود در اينستاگرام (Official Instagram Page) خود مي گذارند...

طراحي بنر اينستاگرام

 

محتواي صفحات اينستاگرامي

محتواي صفحات اينستاگرام به صورت محتواي متني و تصويري به صورت بنر اينستاگرام ، ويدئو  ، پست اينستاگرام ، قالب اينستاگرام مي باشد. در شكل دهي صفحات اينستاگرام طراحي قالب اينستاگرام (طراحي تم اينستاگرام) و طراحي پست اينستاگرام به شكلي منسجم و ضمن رعايت استانداردها در سايز و بالا نرفتن حجم كار جهت لود سريعتر تصاوير اهميت ويژه اي دارد.

اهميت بالاي محتواي منتشر شده در شكل دهي و نمايش وجهه هنرمندان

اينستاگرام به هنرمندان در راستاي معرفي آثار خود، به اشتراك گذاشتن دغدغه ها ، برقراري ارتباط تنگاتنگ با اجتماع ، دريافت ديدگاه ها و بازخورد كاربران نسبت به هنر خود كمك شاياني مي كند ارسال هرگونه محتوا در اين فضا بسته به ميزان نزديكي محتوا به آرمان هاي اجتماع مخاطبين و يا هواداران، مي تواند بازخوردهايي مثبت و به دنبال داشته باشد. ارسال محتوا به صورت بررسي شده ، استفاده از لغات در جايگاه و مفهوم خود ، جمله بندي ها ، تصاوير و مفاهيم در بهترين شكل در شكل دهي شخصيت بيروني افراد براي مخاطب تاثير به سزايي دارد ،خوشبختانه در بسياري از موارد اين امر قابل كنترل كردن و مديريت مي باشد. در برخي موارد انتشار محتواي كنترل نشده مي تواند مسئوليتي ناخواسته براي فرد ايجاد و زندگي هنري وي را تحت تاثير قرار دهد... بررسي تمامي فاكتورها از دقت در مفهوم ، نوع جمله بندي و كلمات ، محتواي تصويري مربوطه تا زمان انتشار محتواي مد نظر در خروجي مد نظر تاثير گذار مي باشد تا جايي كه ممكن است برداشتي كاملا مخالف با مد نظر نويسنده از سوي مخاطبين صورت گيرد ، به عنوان مثال يكي از فاكتورهاي كمتر رعايت شده ، رعايت بعد زمان است فاكتوري كه هرچند رعايت آن در تمامي موارد الزامي نيست اما بعضا دقت در زمان انتشار محتوا مي تواند بر بازدهي و بازخورد ها تاثير و بازخوردهاي مثبت را به نسبت هر زمان ديگر بيشتر يا بازخوردهاي منفي را نسبت به هر زمان ديگر به حداقل برساند.     سامانه طراحي ديزاين به همراه تيمي با تجربه در اين زمينه آماده ارائه مشاوره رايگان و مديريت و طراحي محتواي صفحه اينستاگرامي شما مي باشد... جهت ثبت سفارش طراحي بنر اينستاگرام به وب سايت ديزاين مراجعه و در كمتر از چند ثانيه سفارش خود را ثبت و در زماني سريع طرح خود را دريافت نمائيد...    


برچسب: بنر اينستاگرام ، اينستاگرام و هنرمندان ، دانلود بنر اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۷:۰۳ توسط:saman موضوع:

سايت فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الكترونيكي

از علم خود كسب درآمد كنيد

احتمالا شما هم در كامپيوترتان يك سري فايل هاي ارزشمند مثل كتاب الكترونيكي، جزوات درسي، تحقيقات دانشگاهي، نمونه سوال، قالب سايت، ويدئو و حتي موسيقي هاي خاص و … داشته باشيد كه براي خيلي ها جذاب يا مورد نياز باشد. يا به طور مثال پروژه درسي كه در دانشگاه شديدا به آنها نياز داشتيد و آن را توليد كرديد الان براي شما بلااستفاده شده ولي ممكن است براي هزاران دانشجويي كه هم اكنون ترم اول هستند مورد نياز باشد و براحتي حاضر باشند براي تهيه آن به شما پول بپردازند.

روش هاي فروش

سايت  فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الكترونيكي داراي مجوز نماد اعتماد الكترونيكي و نماد ساماندهي رسانه هاي ديجيتال (لوگوي طلايي) با هدف كمك به ارتقا سطح علمي كشور و همچنين ايجاد محلي براي كسب درآمد براي محققين و پژوهشگران كشور راه اندازي شده است

 بدين صورت كه دانشجويان و يا پژوهشگران مي توانند با عضويت در سايت نتايج تجربيات ، تحقيقات و پژوهشهاي خود را در اختيار ديگران قرار دهند و همچنين ديگر دانشجويان و علاقمندان مي توانند با پرداخت هزينه از تجربه اي عزيزان استفاده نمايند.

در اين سايت هيچگونه پروژه اي براساس تعريف مشتري انجام نمي پذيرد و تمام پروژه ها، كتاب ها، ترجمه ها و ديگر مطالب آموزشي پروژه هايي هستند كه از قبل انجام گرفته اند و در اختيار عموم با قيمتي ثابت قرار گرفته اند.

از تمام عزيزان دعوت مي شود در صورتي كه پروژه و يا مطلب آموزشي دارند كه مي دانند براي ديگران ممكن است مفيد باشند با عضويت در سايت آن را در اختيار ديگران قرار دهند.

فايلهاي قابل فروش:

1-كتابهاي الكترونيك

2-انواع نمونه سوال

3-انواع نرم افزار موبايل و كامپيوتر

4-قالب و ماژول

5-اسكريپت

6-فايل و كتابهاي صوتي

7-پروژه هاي آماده

8-طرح هاي لايه باز فوتوشاپ

9-جزوات درسي

و . . .

بازاريابي براي فروش

در صورتي كه شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود در سامانه بازاريابي فروش ثبت نام و نسبت به ايجاد كد بازاريابي فروش اقدام نماييد تا بتوانيد با استفاده از سيستم همكاري در فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر كاربران كسب درآمد نماييد. همچنين در صورتي كه داراي كانال تلگرامي ، صفحه اينستاگرام ، وبلاگ و يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قرار دادن كدهاي بازاريابي خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، به درآمد بالايي برسيد. حداقل مبلغ پورسانت براي فايل هاي موجود در سيستم پنج درصد ميباشد.

http://enproject.ir


برچسب: سايت فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الكترونيكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۱:۴۱ توسط:saman موضوع:

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت


برچسب: تكنيك,هاي,سئو,سايت,براي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۷:۱۴ توسط:saman موضوع:

كتاب جنگ‌هايي كه دنيا را تغيير دادند

كتاب جنگ‌هايي كه دنيا را تغيير دادند

نوشته‌ي چارلز مسنجر

اين كتاب نوشته يك افسر بازنشسته ارتش انگلستان است كه حدود ?? جنگ بزرگ دنيا را در اين كتاب گردآوري كرده است. جنگ‌هاي موردنظر هم از سال ??? پيش از ميلاد شروع مي‌شوند و تا اسكندر، جنگ داخلي روم، جنگ مغول‌ها در چين، سقوط قسطنطنيه، جنگ‌هاي صليبي، فتح مكزيك به دست اسپانيايي‌ها، فتح هند به دست بابر، جنگ داخلي ژاپن، جنگ ?? ساله اروپا، جنگ‌هاي استقلال آمريكا و … پيش مي‌آيد. جنگ‌هايي كه در اين كتاب درباره‌شان نوشته‌شده است، به ترتيب تاريخ وقوعشان مرتب‌شده و مطالب كتاب هم به‌اين‌ترتيب پيش مي‌آيد.

نخستين نبرد اين مجموعه يعني جنگ بزرگ پلوپونزي ازاين‌جهت اهميت دارد كه سقوط آتن مقتدرترين دولت‌شهر يونان باستان را رقم زد. پيروزي‌هاي اسكندر مقدوني امپراتوري كوتاه‌مدتي ايجاد كرد، اما آن پيروزي‌ها براي اين مهم شمرده مي‌شوند كه اروپاييان براي نخستين بار به آسيا دست پيدا كردند. نبرد نهايي جهان باستان، جنگي داخلي است كه جمهوري رم را به امپراتوري تبديل كرد.

به‌اين‌ترتيب اسامي جنگ‌ها و بخش‌هاي مختلف اين كتاب عبارت است از: جنگ بزرگ پلوپونزي، پيروزي‌هاي اسكندر، جنگ داخلي روم، مبارزه شارل مارتل با مورها، جنگ صليبي هفتم، سرنگوني مغول در چين به دست دولت مينگ، قسطنطنيه، فتح مكزيك به دست اسپانيا، فتح هندوستان به دست بابر، جنگ‌هاي داخلي ژاپن، جنگ سي‌ساله، جنگ هفت‌ساله، جنگ استقلال آمريكا، انقلاب و نبردهاي ناپلئون، مبارزه آزاديخواه بوليوار و سان مارتين، جنگ داخلي آمريكا، جنگ فرانسه – پروس، جنگ روسيه – ژاپن، جنگ جهاني اول، جنگ جهاني دوم، جنگ داخلي چين، جنگ سرد، ويتنام، جنگ شش‌روزه و جنگ با تروريسم.

اگر به دنبال آن هستيد كه درباره‌ي جنگ‌هايي كه تاريخ بشريت را تغيير دادند بياموزيد، اين كتاب براي شماست. در اين كتاب به‌طور دقيق از جزييات جنگ‌ها، استراتژي‌ها و تاكتيك‌ها، ژنرال‌ها و رهبران آن‌ها گفته‌شده است. اگر بسط و دقت اطلاعات برايتان اهميت دارد اين كتاب را ا دست ندهيد؛ برخي حقايقي كه درباره‌ي اين جنگ‌هاي مهم در كتاب آورده شده شگفت‌زده‌تان مي‌كنند.

نويسنده‌ي كتاب، چارلز مسنجر، به مدت بيست سال در خدمت ارتش انگلستان بوده است و پس از بازنشستگي به‌عنوان تحليلگر دفاعي و مورخ نظامي به فعاليت خود ادامه داد. او در اين زمينه حدود چهل اثر به چاپ رسانيده است.

اين كتاب توسط انتشارات ققنوس و با ترجمه‌ي منوچهر پزشك منتشر شده است.

خريد كتاب از سايت : https://www.cavack.com/Item/34460 


برچسب: كتاب جنگ‌هايي كه دنيا را تغيير دادند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۴:۵۲ توسط:saman موضوع: