دل شكسته دل شكسته .

دل شكسته

نحوه چاپ بيمه ثالث دانا

نحوه چاپ بيمه ثالث دانا

 

براي چاپ بيمه شخص ثالث دانا، مي‌توانيد از چند روش مختلف استفاده كنيد كه در ادامه به توضيح هر كدام از اين روش‌ها مي‌پردازيم:

 

چاپ بيمه نامه با كد يكتا

 

روش اول براي چاپ بيمه شخص ثالث دانا، استفاده از كد يكتا بيمه‌نامه است. براي اين كار، بايد به سايت دانا بيمه (www.dana-insurance.com) مراجعه كنيد و با وارد كردن شماره بيمه نامه و كد ملي بيمه گذار، وارد پنل كاربري شويد. در اينجا مي‌توانيد با انتخاب گزينه چاپ بيمه‌نامه، بيمه‌نامه خود را بهصورت آنلاين چاپ كنيد. در اين روش، بيمه‌نامه با كد يكتا به شما ارائه مي‌شود كه مي‌توانيد آن را چاپ كنيد.

 

چاپ بيمه نامه با استفاده از شماره بيمه نامه

 

روش دوم براي چاپ بيمه شخص ثالث دانا، استفاده از شماره بيمه نامه است. براي اين كار، بايد به سايت دانا بيمه مراجعه كنيد و با وارد كردن شماره بيمه نامه و كد ملي بيمه گذار، وارد پنل كاربري شويد. در اينجا مي‌توانيد با انتخاب گزينه چاپ بيمه‌نامه، بيمه‌نامه خود را با استفاده از شماره بيمه نامه چاپ كنيد.

 

 

چاپ بيمه نامه با تماس به مركز تماس

 

روش سوم براي چاپ بيمه شخص ثالث دانا، تماس به مركز تماس با شماره است. 021-58378000 با تماس به اين شماره و ارائه اطلاعات مورد نياز به كارشناسان دانا بيمه، بيمه‌نامه خود را درخواست كنيد. در صورتي كه اطلاعات شما معتبر باشد، بيمه‌نامه شما به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

 

 

 

 

در نهايت، براي داشتن بيمه شخص ثالث دانا، مي‌توانيد با مراجعه به يكي از شعب دانا بيمه، بيمه‌نامه خود را صادر كنيد. همچنين، مي‌توانيد با تماس با مركز مشاوران دانا بيمه، اطلاعات بيشتر در مورد پوشش‌ها و شرايط بيمه‌نامه را دريافت كنيد. در نهايت، پيشنهاد مي‌شود كه قبل از خريد بيمه شخص ثالث، شرايط و قوانين مربوط به بيمه‌نامه را با دقت مطالعه كنيد و در صورت نياز، از مشاوران دانا بيمه استفاده كنيد.

 

مطالبي كه شايد مورد علاقه شما باشد:

بيمه ثالث ايران

قيمت بيمه ثالث ايران

محاسبه بيمه بدنه ايران

محاسبه بيمه بدنه ايران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۴۰:۲۸ توسط:saman موضوع:

طراحي وبسايت و ساخت سايت تيم راهكارهاي وب

 

طراحي وبسايت و ساخت سايت تيم راهكارهاي وب

 

در طراحي وبسايت و ساخت سايت يك وبسايت تشكيل شده است فايلها و تصاوير مختلف كه توسط طراح سايت ايجاد و بارگذاري ميگردد ،كه در تعداد مشخصي از فايلها در هر دسته ايجاد ميگردد و براي طراحي سايت صفحه اي خاص مرتب شده اند،مانند چيدن و منظم كردن فايلها و عكسها در كامپيوتر خودمان. صفحه اصلي يا Homa Page يك سايت معمولا" default.htmlيا index.html يا index.htm ناميده ميشود ولي با اسمي مختلف نيز مي توان آنها را صدا يا بارگذاري كرد و اين مهم صرفأ بسته به سليقه طراح سايت ما دارد. در طراحي وبسايت و ساخت سايت وقتي يك سايت اينترنتي را تايپ ميكنيم (مثلا" www.npco.net)، مرور گر كامپيوتر ما از طريق Domain ما ما به سراغ Hosting سايت ما ميرود كه اين آدرس آمده است، و براي سافتم آدرسي كه ما از طريق Domain داده ايم را جستجو ميكند اگر فايل يا صفحه ي مورد نظر را در آن وبسايت پيدا كند، اين فايل( يا صفحه) را صدا ميكند و محتويات آنرا نمايش ميدهد . فايل index.html تركيبي مي باشد و متون و تصاوير و عكسها و جداولي كه ما بارگذاري كرده ايم استفاده ميكند .متن مورد نظر در خود سايت موجود مي باشد اين مهم در حالي است كه طراح سايت ما ممكن است مطالب و عكسهاي آن صفحه خاص را در پوشه هاي مختلفي بارگذاري كرده باشد و ممكن است بعضي از نوشته ها وتصاوير يك صفحه به يك پوشه يا صفحه اي ديگر لينك داده شده باشد .(يعني مي توان با كليك روي آن صفحه به آدرس يك صفحه طراحي شده ديگر هدايت شد) اين اطلاعات در يك فضاي ميزباني به نام Hosting وجود دارد كه مجموعأ يك وبسايت را مي سازند.

در ادامه به طور مختصر توضيحاتي در مورد مسائل مربوط به چگونگي طراحي سايت اينترنتي چيست در مدلهاي مختلف اشاره ميكنيم:

 

1. انتخاب يك نام مناسب براي سايت مورد نظر ما

 

2. ثبت Domain name (نام سايت دلخواه) در اينترنت داخلي و خارجي

 

3. طراحي نرم افزار و پنل مديريت محتوا و طراحي گرافيك اختصاصي براي سايت

 

4. خريد هاست و يا سروي هاي ميزباني ويندوز و يا لينوكس بسته به طراحي سايت انجام شده

 

5.بارگذاري سايت طراحي شده بر روي فضاي ميزبانيلينوكس يا ويندوز تهيه شده و افتتاح اوليه سايت

در طراحي سايت به كاربرانتان احترام بگذاريد تا مشتريان بيشتري جذب كنيد!

نرم افزارها و يا در اصطلاح CMS هاي مورد نياز در طراحي وبسايت و ساخت سايت:

تيم بزرگ راهكارهاي وب  websolutiontools.com

شالوده اصلي طراحي سايت و طراحي وبسايت بر اساس Microsoft .NET Framework مي باشد. استفاده از فناوري .NET و يا PHP با انعطاف پذيري، قابليت اطمينان بالا، نوآوري و امنيت مثال زدني خود قابليت هاي بسياري را براي وب مستران وطراحان سايت به وجود مي آورد ، كه از جمله ي آن قابليت مديريت سورس ها، پشتيباني از ماژولها و افزونه ها،همگون شدن با روش انتخابي پروژه و وابسته نبودن به يك زبان برنامه نويسي و برنامه نويس خاص است.ضمن آنكه شالوده و زيرساختهاي نرم افزار .NET و يا PHP به عنوان پايلوت اصلي اجراي يك پروژه طراحي سايت خواهد بود ، امكان استفاده از ابزارهاي كاربردي جانبي ديگري كه سازگار با ويندوز و يا لينوكس هستند را براي مدير سايت بوجود مي آورد استفاده از طراحي سايت هاي ماژولار براي توسعه هاي بعدي خيلي به وب مستران كمك مينمايد .ضمن آنكه هزينه هاي دوباره كاري (reworking) را در زمان بروزرساني هاي و يا توسعه هاي آتي مي كاهد بانك اطلاعاتي MS SQL SERVERو SQL Server دو بانك اطلاعات رايج براي توليد بانكهاي اطلاعاتي هستند

_چرا بايد بررسيهاي و سخت گيريهاي امنيتي براي سايت در نظر گرفت؟

 

مخاطبين اينترنت به هنگام ورود به سايت توسط نرم افزارهاي امنيتي بررسي مي شوند،سپس در صورت تأييد نر م افزار امنيتي سايت به ايشان اجازه داده مي شود تا از امكانات و برنامه هاي سايت استفاده نمايد و در صفحات مختلف سايت طراحي شده برگردد

مدهاي مختلف وبسايت در طراحي وبسايت و ساخت سايت:

سايت ها ي اينترنتي بر اساس كاربرد و زبان برنامه نويسي به چند دسته مختلف تقسيم مي شوند كه عبارت است از:

 

طراحي سايت در كرج (ليست قيمت+مشاوره رايگان) - تابستان 1402

اپليكيشن يا موتور پول سازي ؟ - تيم راهكارهاي وب

تيم راهكارهاي وب - تيم بزرگ ديجيتال ماركتينگ در ايران ?

خدمات سئو SEO به صورت حرفه اي + مشاوره (2023) - راهكارهاي وب

خدمات طراحي سايت | ? طراحي سايت جذاب ، حرفه اي در سال 2023

ده سوالي كه قبل از سفارش سايت بايد از طراح خود بپرسيد - تيم راهكارهاي وب

سئو در اصفهان + (?خدمات سئو و مشاوره حرفه اي سئو) 1402

سايت استاتيك يا ثابت در اصل براي توسعه هاي آتي كاملأ به به طراحي حرفه اي يا نيمه حرفه اي سايت نياز دارند و اصلأ مالكين و مديران آن سايتها نمي توانند مطالب و محتواي آنها را بروز نمايند. زبان برنامه نويسي اينگونه از سايت ها در بيشتر موارد HTML و Java Script ميباشد كه براي همه طراحان سايت بعنوان پيش فرض انتخاب مي شود كه اگر طزاح سايت ما تخصصي تر باشد و يا با يك طراح سايت حرفه اي طرف باشيم معمولأ از CSS نيز استفاده ميكنند از آنجا كه از حجم كمتري از برنامه نويسي دستي و كدهاي اپراتوري در طراحي وبسايت هاي استاتيك استفاده ميگردد، سرعت نمايش در مرورگرها (Loading) بالايي دارا مي باشند. علاوه براين كاهش حجم كدها خوانايي بيشتر سايت توسط موتور هاي جستجوگر را به دنبال دارد.اين موارد سبب بهتر شدن وضعيت آنها با توجه به حجم اينگونه ستينها در موتورهاي جستجوگر از جمله Google عملكرد بهتري از خودشان نشان ميدهد و اين مهم سئو سايت بسيار حائظ اهميت است در ضمن اين گونه سايتها قيمت پايين تري را نسبت به ساير سايت ها كه بهصورت دايناميك و يا با ابزارهاي ديگر توليد مي شند را دارا هستند . بكار گيري طراحان سايت حرفه اي و شركتهاي كهنه كار در اين صنف همانند شركت نونگار پردازش و امثالهم با توجه به آشنائي كامل به اين مهم و اجراي پروژه هاي متشابه زياد در اين حوزه مي تواند ما را به هدفمان از طراحي سايت نزديكتر نمايد و با استفاده از تكنيكهاي روز سئو مي توان اين مهم را بيش از پيش تقويت نيز نمود .

منبع : تيم بزرگ راهكارهاي وب  websolutiontools.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۰:۳۲ توسط:saman موضوع:

تحقيق اشنايي با درمان كوتاه راه حل محور

تحقيق اشنايي با درمان كوتاه راه حل محورداراي 47 صفحه با فرمت پي دي اف تهيه شده است



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

تحقيق اشنايي با درمان كوتاه راه حل محور


برچسب: تحقيق,اشنايي,با,درمان,كوتاه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۰:۱۸ توسط:saman موضوع:

طراحي بسته بندي مواد غذايي

طراحي بسته بندي مواد غذايي

 

طراحي بسته بندي مواد غذايي و  چاپ و بسته بندي گاهي اوقات مي تواند بسيار ترسناك به نظر برسد، حتي اگر يك طراح گرافيك حرفه اي باشيد. اين يك چيز است كه بخواهيد پيام برند خود را به طور موثر منتقل كنيد، اين يك بازي توپ ديگر است كه سعي مي كنيد مطمئن شويد كه الزامات برچسب را با آژانس استانداردهاي غذايي محلي خود رعايت مي كنيد. اما با هر چيز دلهره آور، زماني كه بدانيد چگونه آن را انجام دهيد چندان ترسناك نيست.

 

 

از زمان همه‌گيري، عادات خريد مصرف‌كنندگان با تغيير تمركز از سوپرماركت‌ها به حمايت از مراكز غذايي محلي و مارك‌هاي مستقل كوچك تغيير كرده است. در حالي كه بسياري از ما براي اولين بار پخت خمير ترش را امتحان مي‌كرديم، بسياري ديگر از قرنطينه(هاي) استفاده كردند تا با راه‌اندازي مارك‌هاي غذايي خود مانند نانوايي‌هاي باتر و كراست، عشق خود به پخت و پز و پخت را به سطح بالاتري برسانند. اگر جزو آن دسته هستيد و به دنبال كسب درآمد از علايق آشپزي خود هستيد، پس اين مقاله براي شما مناسب است!

z1_f22g.jpg

 

    سه سوال كه قبل از شروع فرآيند طراحي بايد از خود بپرسيد

 

چه در حال راه‌اندازي يك محصول غذايي جديد باشيد و به يك طراح توضيح دهيد يا خودتان محصول را طراحي كنيد، اولين گام در اين فرآيند، از بين بردن پيام‌هاي برندتان است. در زير سه سوال وجود دارد كه بايد در حين ترسيم استراتژي برند خود قبل از ورود به فرآيند طراحي از خود بپرسيد.

 

 

    1. محصول چيست؟

 

نوع محصولي كه بسته بندي مواد غذايي را براي آن ايجاد مي كنيد، در نهايت نوع طراحي شما را تعيين مي كند. به عنوان مثال، اگر شكلات‌هاي دسته‌اي كوچك را با برچسب قيمت ممتاز مارك‌گذاري مي‌كنيد، اين موضوع بر نوع فونت‌ها، سبك‌هاي تصوير و گزينه‌هاي بسته‌بندي در مقايسه با توليد در مقياس بزرگ يك ماده غذايي با قيمت ارزان‌تر تأثير مي‌گذارد.

 

 

    2. چه كسي محصول شما را مي خرد؟

 

مهم است كه در ذهنيت مخاطبان هدف خود كاوش كنيد. محصول مورد نظر چه كساني است و چگونه هستند؟ اين كمك مي كند تا تصويري از مشتري ايده آل خود بسازيد تا بتوانيد نحوه صحبت كردن با آنها را بهتر درك كنيد.

 

به عنوان مثال، اگر زنان هزاره‌اي را هدف قرار مي‌دهيد كه درآمد بالايي دارند، درباره انواع برندهايي كه مخاطبان هدف شما مي‌خرند، چقدر براي محصولات مشابه هزينه مي‌كنند و به چه سبك بسته‌بندي مواد غذايي جذب مي‌شوند، تحقيق كنيد. اين يك تابلوي خلق و خوي از ساير مارك هاي مواد غذايي ايجاد مي كند كه شما را تشويق مي كند تا در طيف محصول ايده آل مخاطبان خود ايجاد كنيد.

 

 

    3. برند و محصول خود را چگونه توصيف مي كنيد؟

 

يكي ديگر از تمرينات عالي هنگام ترسيم چشم انداز خود براي برند و محصول خود اين است كه به برند خود به عنوان يك شخصيت فكر كنيد. از چه كلماتي براي توصيف برند خود استفاده مي كنيد، و از آنجا مي توانيد به اين فكر كنيد كه چگونه از نظر بصري كار مي كند. آيا برند شما مانند شير جو دوسر Minor Figures سرگرم‌كننده و گياه‌خوار است؟ شما مي توانيد از اين نكات شخصيتي براي ترجمه انواع حروف و سبك هاي تصويري كه ممكن است استفاده كنيد استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۸:۳۴ توسط:saman موضوع: