دل شكسته دل شكسته .

دل شكسته

نكاتي كه در زمان استفاده از مخلوط كن بايد به آن دقت كنيد:

راهنماي خريد بهترين مارك مخلوط كن

در اينجا قصد داريم سه تا از بهترين مارك مخلوط كن را به شما معرفي كنيم كه به ترتيب مي توانيم به مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن مولينكس اشاره داشته كنيم كه سهم عمده اي از بازار را به خود اختصاص داده اند.

 

g1_yzru.jpg

منتشر شده در وب سايت ديجي رو امروزه مخلوط كن به يكي از وسايل كاربردي در هر آشپزخانه اي تبديل شده است كه براي تهيه نوشيدني‌هاي مختلف و انواع دسر مورد استفاده قرار مي گيرد در كل ما مي توانيم اين محصول را به دو دسته تك كاره و چند كاره تقسيم كنيم كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت، اما قبل از آن مي خواهيم بهترين برندهاي اين محصول را به شما معرفي كنيم كه شامل مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن فيليپس مي شود كه مي توان گفت سهم عمده اي از بازار را به خود اختصاص داده اند، اما توجه داشته باشيد كه منظور ما از بهترين مارك مخلوط كن ازنظر كيفيت و قيمت است و ما در اينجا با برندهاي تخصصي كاري نخواهيم داشت چراكه قيمت هاي بسيار بالايي دارند و عموم مردم از آنها استفاده نمي كنند از همين رو ما برندهايي با رنج قيمتي متوسط را مورد بررسي قرار خواهيم داد و مواردي را كه بايد در زمان انتخاب يك مدل خوب بايد به آن دقت داشته باشيد را با يكديگر بررسي خواهيم داد تا بتوانيد به راحتي بهترين مدل مخلوط كن را در هر برندي براي خود را انتخاب كنيد.

اگر قصد خريد يك مخلوط كن را براي منزل خود را داريد مطمئنا بعد از انتخاب برند كه مي تواند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و يا مخلوط كن فيليپس، بوش و يا هر برند ديگري باشد مهم ترين مسئله انتخاب نوع آن است كه مي توانيد بر اساس نياز خود يك دستگاه تك كاره و يا يك مخلوط كن چند كاره را انتخاب كنيد و كه اين مسئله كاملا بستگي به نياز و بودجه شما دارد كه آيا شما به يك دستگاه تك كاره نياز داريد و يا ترجيح مي دهيد مدلي را انتخاب كنيد كه داراي آسياب و يا آبميوه گيري نيز باشد، اما سوالي كه در اينجا براي بسياري از افراد پيش مي آيد اين است كه آيا بهتر است يك دستگاه چند كاره براي منزل خود تهيه كنند و يا هركدام از آنها را به ‌صورت جداگانه خريداري كنند؟

در جواب اين سوال بايد بگوييم اگر در اينجا شما يك مخلوط كن سه كاره را باكيفيت بسيار خوب انتخاب كنيد كه هر سه كار را براي شما انجام دهد مطمئناً قيمت آن بسيار كمتر از آن چيزي مي شود كه شما بخواهيد هر سه دستگاه را به صورت جداگانه با همان كيفيت و قدرت موتور با برند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و انواع مخلوط كن فيليپس تهيه كنيد، اما چيزي كه مسلم است اگر هر دستگاه را به صورت جداگانه و باكيفيتي بالا تهيه شود و قيمت آن براي شما مهم نباشد قطعاً ازنظر كيفيت و طول عمر نيز بسيار بالاتر است چراكه بايد در نظر داشته باشيد در زماني كه يك شركت قصد توليد يك محصول با چند عملكرد را دارد بايد طراحي آن را طوري انجام شود كه بتواند يك محصول هر سه عملكرد را در خود جاي دهد و اين موضوع حتما محدوديت هايي براي طراحي آن ايجاد مي كند، اما زماني كه شما آسياب برقي، مخلوط كن و آبميوه گيري را به صورت جداگانه تهيه مي كنيد هركدام داراي مشخصات فني و طراحي منحصر به فردي مي باشد كه مناسب با كارايي آن در نظر گرفته مي شود و از طرفي ديگر هر دستگاه داراي يك موتور جداگانه مي باشد پس به طور قطع طول عمر بيشتري نيز مي توانند داشته باشند، اما اگر مي خواهيد با يك هزينه متوسط يك دستگاه چند كار در خانه خود داشته باشيد با توجه به كيفيت و طول عمر انواع مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن مولينكس مي توانند انتخابي مناسب براي شما محسوب شود.

 

يك مخلوط كن خوب بايد داراي چه مشخصاتي باشد؟

در اينجا قصد داريم موارد مهمي كه بايد در زمان انتخاب يك مخلوط كن خوب به آن دقت داشته باشيد را با يك ديگر مورد بررسي قرار دهيم تا در ميان هر برندي بتوانيد بهترين مدل را براي خود انتخاب كنيد فرقي هم نمي كند قرار است مدل خود را در ميان انواع مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن مولينكس و يا مخلوط كن فيليپس و يا هر برند ديگري انتخاب كنيد تنها بايد به مواردي كه در اينجا قصد داريم به آن بپردازيم شامل جنس بدنه، قدرت موتور، پارچ، تيغه، قفل ايمني دستگاه، دكمه پالس، اسموتي ساز مي شود.

جنس بدنه: در كل نمي توانيم بدنه مخلوط كن را در دسته مشخصات فني دستگاه قرار دهيم چراكه تاثيري بر عملكرد دستگاه ندارد و اين موضوع بيشتر بستگي به سليقه و ست آشپزخانه شما دارد در كل جنس بدنه انواع مخلوط كن به دو دسته تقسيم مي شوند آنهايي كه از پلاستيك فشرده در ساخت بدنه استفاده شده و يا دسته دوم كه بدنه آنها از استيل مي باشد.

قدرت موتور: مسلما يكي از پارامترهاي مهم در زمان خريد مخلوط كن محسوب مي شود كه هرچه قدرت بيشتري داشته باشد مسلما كارايي دستگاه نيز بالاتر مي برد به طور مثال مدل هايي با قدرت 600 وات به بالا يك مدل قدرتمند محسوب مي شوند و مي توانند مواد غذايي بسيار سخت را به راحتي مخلوط كنند و به دليل قدرت بالاي موتور كمترين فشار به موتور وارد مي شود اما توجه داشته باشيد كه برندهاي نامعتبر براي گمراه كردن مشتري وات غير واقعي بر روي محصول خود درج مي كنند اما برندهاي معتبر مانند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن فيليپس، بوش وات واقعي دستگاه را بر روي محصولات خود درج مي كنند و خيال شما بابت اين مسئله مي تواند آسوده باشد.

پارچ مخلوط كن: يكي ديگر از پارامترهاي بسيار مهم در زمان انتخاب مخلوط كن محسوب مي شود كه در كارايي دستگاه نيز مي تواند تأثير گذار باشد، جنس پارچ مي تواند به صورت پلاستيكي و يا شيشه اي باشد كه مسلما هركدام معايب و مزاياي خود را دارند، اگر بخواهيم از پارچه هاي پلاستيكي شروع كنيم بايد بگوييم اين دسته از پارچه ها بسيار سبك تر هستند اما نمي توانيد از آنها براي مخلوط كردن مواد غذايي داغ مانند سوپ و يا مواد سخت مانند يخ استفاده كنيد، اما مشكل ديگري پارچ هاي پلاستيكي دارند در بلند مدت تار و كدر مي شود، اما در مقابل پارچ هاي شيشه اي و يا پيركس وزن بسيار بالاي دارند اما در مقابل شما مي توانيد از آنها براي مخلوط كردن مواد غذايي داغ مانند و خرد كردن مواد سخت استفاده كنيد و برخلاف پارچ هاي پلاستيكي هيچ گاه تار و كدر نمي شوند، شما مي توانيد بر اساس نياز و بودجه خود در هر سه برند مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن مولينكس و مخلوط كن پاناسونيك و يا هر برند ديگري مدلي را انتخاب كنيد كه داراي پارچ پلاستيكي و يا شيشه اي باشد.

تيغه مخلوط كن: يكي ديگر از موارد مهم در زمان انتخاب مخلوط كن تيغه آن مي باشد كه در برندهاي مطرح مانند فيليپس، مولينكس، پاناسونيك و بوش از استيل ضد زنگ استفاده شده كه طول عمر بسيار زيادي دارد و در طول زمان كند نمي شود، اما به موردي كه در زمان انتخاب مدل مخلوط كن بايد به آن دقت داشته باشيد اين است كه قسمت تيغه بتواند به آساني از پارچه جدا شود تا شستن آن بتواند راحت باشد در غير اين صورت شستن پارچ هايي كه به صورت يكپارچه با تيغه طراحي شده اند بسيار مشكل است، لازم به ذكر است كه بيشتر مدل هاي برندهاي مطرح همچون مخلوط كن مولينكس انواع مخلوط كن پاناسونيك و انواع مخلوط كن فيليپس و يا بوش اين مورد در نظر گرفته شده است.

قفل ايمني دستگاه: نكته ديگري كه در زمان خريد مخلوط كن بايد به آن توجه داشته باشيد، قفل ايمني دستگاه است، در مخلوط كن‌ هاي جديد از يك سيستم ايمني با ضريب اطمينان بالا استفاده مي شود كه در زمان درست قرار نگرفتن پارچ بر سر جاي خود دستگاه روشن نمي شود چراكه در صورت عدم وجود قفل ايمني و قرار نگرفتن درست پارچ چرخ دندها به درستي روي هم قرار نمي گيرد و با روشن شدن دستگاه چرخ دندها سابيده و خرد مي شود از همين رو برندهايي همچون مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن فيليپس از قفل ايمني بر روي تمام مدل هاي استفاده مي كنند.

دكمه پالس: فرآيند پالس در كنار تنظيمات سرعت بر روي مخلوط باعث تركيب شدن مواد و يا خرد شدن آني محتويات داخل پارچ مي شود شما مي توانيد با استفاده از اين ويژگي ضرباتي با نهايت قدرت را بصورت لحظه اي استفاده كنيد.

اسموتي ساز: فيلتر در برخي از مدل هاي مخلوط كن به شما اين امكان را مي دهد تا آبميوه اي بدون دانه و تفاله تهيه كنيد كه به آن اسموتي ساز گفته مي شود، اما در مدل هاي قديمي مخلوط كن اين ويژگي وجود نداشت و شما بايد عمل فيلتر كردن آبميوه را به صورت دستي انجام دهيد.

 

نكاتي كه در زمان استفاده از مخلوط كن بايد به آن دقت كنيد:

به شما پيشنهاد مي شود زمان استفاده از مخلوط كن خود تنها 80 درصد از ظرفيت پارچ را پركنيد، چراكه زمان روشن شدن دستگاه مواد درون پارچ از لبه ها بيرون مي ريزد، پر كردن بيش اين مقدار باعث مي‌شود كه مواد هنگام كار از پارچ سر ريز شود و مي تواند منجر به صدمه رسيدن به موتور شود، اين موضوع براي مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن مولينكس و هر برند ديگري صدق مي كند.

نكته ديگري كه در زمان استفاده از مخلوط كن بايد به آن دقت كنيد اين است كه هيچ گاه از قاشق و چاقو براي هم زدن محصول در زمان روشن بودن دستگاه استفاده نكنيد، ابتدا دستگاه را خاموش و بعد از توقف كامل مي توانيد مواد را هم بزنيد.

براي شستن قطعات پلاستيكي مخلوط هيچ گاه از اسكاچ استفاده نكنيد چراكه استفاده از آن باعث خش افتادن آن مي شود كه در بلند مدت باعث كدر شدن آن مي شود پس هميشه براي شستن ظروف پلاستيكي از ابر استفاده كنيد.

ما به شما پيشنهاد مي كنيم اگر قصد خريد مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن مولينكس و يا ديگر برندها را با گارانتي اصلي و ضمانت بهترين قيمت را داريد به فروشگاه هاي معتبر مانند ديجي كالا، زنبيل و يا فروشگاه تخصصي لوازم خانگي 20 بخر مراجعه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۵:۱۵ توسط:saman موضوع:

گزارش آگهي و تأثير آن بر سئو را بخريد

گزارش آگهي و تأثير آن بر سئو را بخريد

با خريد گزارش آگهي از سايت هاي معتبر ، در واقع از آنها اعتبار مي گيريد! زيرا يكي از معيارهاي رتبه بندي توسط گوگل تعداد پيوندهايي است كه از سايت هاي ديگر دريافت مي كنيد. اين نيز منابع غير تبليغاتي ، معتبر و دائمي است! در حقيقت ، وقتي يك صفحه غير تبليغاتي مانند يك آژانس خبري ، كاربران خود را به سمت وب سايت شما سوق مي دهد ، Google مطمئن مي شود كه شما حرفي براي گفتن داريد! به همين دليل صفحه شما را در ليست بهترين سايت ها قرار مي دهد! از طرف ديگر ، گزارش يك تبليغ دائمي است كه تاريخ انقضا ندارد. آنها هميشه از لحظه انتشار كاربران جديد را به سايت شما دعوت مي كنند! بنابراين گزارش اخبار كمترين هزينه باعث بهبود SEO در سايت شما ، افزايش بازديد سايت و در نهايت فروش و درآمد شما مي شود!

 گزارش فوري از كمپين گزارش آگهي

در پنل كاربري خود مي توانيد بلافاصله از آخرين وضعيت كمپين خود مطلع شويد! پس از انتشار آگهي در رسانه ها ، گزارش فوري را از طريق ايميل و ساير رسانه ها دريافت خواهيد كرد. با اين كار مي توانيد خطاهاي احتمالي را سريعاً پيگيري و اصلاح كنيد و اخبار را حتي پس از انتشار ويرايش كنيد.

 نكات رايگان در زمينه مارك و سئو

تيم Seoedu سالها تجربه در ارائه خدمات مارك تجاري و سئو به همه مشتريان ما را دارد. با هر سطح سواد و دانش بازاريابي ديجيتال و مارك تجاري با ما تماس بگيريد و به همه س toالات و ابهامات پاسخ دهيد. در هر مرحله اي كه باشيد ، از ابتدا تا انتهاي ايجاد و ثبت كمپين گزارشگري با شما هستيم. ما براي تجربه اوج در كنار شما هستيم!

 

 كمترين هزينه براي ارسال گزارش آگهي

قدرت و تمايز ما اين است كه به شما كمك مي كند تا با كمترين قيمت در رسانه ها ظاهر شويد! زيرا تيم seoedu با سالها تجربه و سطح همكاري گسترده به شما امكان درج گزارش با كمترين هزينه را مي دهد! همچنين با انتخاب رسانه هاي بيشتر در يك كمپين تخفيف هاي بيشتري دريافت خواهيد كرد. بنابراين شما با يك انتخاب هوشمندانه مي توانيد مهمان تخفيف هاي ما باشيد!

ايجاد محتواي گزارش اخبار

تيم ما براي ايجاد محتوا در زمينه رهنمودها و نوشتن محتواي گزارش نيز در كنار شماست تا از هر لحاظ خيالتان راحت باشد! ما محتواي متني را با بهينه سازي اصول SEO و متناسب با نياز محتواي حوزه فعاليت شما در كمترين زمان ممكن با پرداخت هزينه اي اندك آماده خواهيم كرد. ما در همه جاي شركت خود فكر كرديم!

 

 پاسخ تمام وقت

ما پاسخ شما 24/7 خواهيم بود! مي توانيد در ساعات كاري از طريق تلفن و در ساعات غير كاري از طريق پشتيباني تلگرام با واحد پشتيباني سئو تماس بگيريد. اين واحد به تمام سوالات شما در زمينه گزارش اخبار ، پيگيري و ويرايش كمپين ها پاسخ خواهد داد.

 

 اخلاقي

ما در SEO Ideo معتقديم كه همه چيز پول نيست! بنابراين ، علاوه بر ضبط گزارش شما در اسرع وقت ، از منافع شما نيز محافظت خواهيم كرد. هنگام درج گزارش ، مواردي از جمله: درج پيوند مناسب ، انطباق برچسب و دقت بارگذاري عكس از اهميت ويژه اي برخوردار است ، كه قبل و بعد از ارسال بررسي مي شود.

 

برداشت هاي خود را با قرار دادن در سايت هاي خبري افزايش دهيد

 

بسته به ميزان خريد ، قرار دادن گزارش در غرفه هاي شما از يك تا چند روز به شما هديه مي دهد.

 

همانطور كه مي دانيد ، بسياري از رسانه ها گزارش شما را در بخشهاي پربازديد سايت منتشر نمي كنند ، اما اگر مي خواهيد در صفحات اصلي و پربازديد ديده شويد و دامنه گزارش خود را افزايش دهيد ، مي توانيد از سايت براي اخبار در وب سايت ما به عنوان مثال ، اگر سايت خبري ما را به مدت 3 روز در خبرگزاري انتخاب شده خريداري كنيد ، گزارش شما به مدت 3 روز در صفحه اصلي اين رسانه ثابت مي ماند و چند صد هزار برابر بيشتر ظاهر مي شود. حضور در سايت هاي خبري به شما امكان مي دهد كاربران بيشتري را از طريق گزارش هاي منتشر شده به وب سايت خود هدايت كنيد.

 

نظارت خودكار از پيوندها براي گزارش تبليغات

 

وقتي گزارشي را با seoedu منتشر مي كنيد ، از دائمي بودن آن راحت مي شويد.

 

منبع: seoedu.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۹:۱۷ توسط:saman موضوع:

راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل

 

مديرعامل موسسه برگ زيتون از ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: عرضه خصوصي اين رمز ارز ايراني از فردا به مدت ده روز آغاز مي شود.

عباس جم مديرعامل موسسه برگ زيتون در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاري مناسب و بي تدبيري طي اين مدت فرصت بهره مندي ايرانيان از فضاي ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد كشور ايران تحولي را رقم بزند، بايد به بازار بين المللي در بازار ارز ديجيتال بپيوندد.

 

وي با بيان اينكه آماده ايم كه آينده اي خوبي در زمينه ارز رمز در كشور را رقم بزنيم، افزود: براي عبور از تحريم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نياز است كه نخستين آن "فناوري بلاك چين بومي" و مهترين موضوعي كه اگر بخواهيم يك توكن در كشور داشته باشيم.

 

بنابه گفته مديرعامل شركت برگ زيتون، مجموعه هاي مختلف در كشور با هزينه هاي زياد روي شبكه هاي خارجي از جمله اتريوم توكن منتشر كردند و بعد روي شبكه هاي ديگر اما به دليل چند برابر شدن كارمزد شبكه موفق به ادامه كار نشدند و موجب هدر رفتن سرمايه هايشان شد.

 

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم به شبكه بلاكچين جهاني بپيونديم در ابتدا بايد يك بلاكچين بومي داشته باشيم لذا در كشور هاي همجوار شركت برگ زيتون توانست پلتفرم گرافين را بومي سازي كرده و سورس آن هم به رايگان در اختيار شركت هاي دانش بنيان قرار مي دهد.

 

جم كاركرد هاي كيف پول ايراني را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسياري از كيف هاي پول در ايران اكنون بسته شده است و به همين خاطر بسياري از سرمايه ها از كشور رفت ، بنابراين بايد حتما كيف پول رمز پايه ايراني داشته باشيم، تا قابليت تعيين آدرس هاي بين المللي را داشته باشد.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون با تاكيد بر اينكه نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به شبكه هاي بين الملل را با بسياري از مشكلات كه وجود داشت راه اندازي كرديم، بيان كرد: جمعيت قابل توجهي در زمينه رمز ارزها فعاليت دارند اما به دليل نبود صرافي موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امكان پذير نبود بنابراين "صرافي برخط رمز پايه" ديگر خدمتي بود كه توسط اين شركت راه اندازي شده است.

اين كارآفرين در حوزه ديجيتال ادامه داد: صرافي بين المللي را در كشور استوني راه اندازي كرده ايم لذا با افتخار در صرافي بين المللي سريكس ?? به چهار كشور آمريكا، كانادا، انگليس و رژيم صهيونيستي سرويس نمي دهيم.

 

جم از ارائه رمز ارز ايراني bzb «نخستين ارز ديجيتال ايراني» با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: ابتداي سال ??  براي ارز bze توكن ارائه كرديم كه در ? صرافي بزرگ دنيا اين توكن پذيرفته شده است لذا از فردا همزمان با ميلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توكن bzb عرضه خصوصي در سايت https://zarnetwork.com آغاز مي شود و هركدام به قيمت ?? ميليون تومان است.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون معتقد است كه در آينده صادرات و واردات از طريق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتي صورت مي گيرد.

وي اضافه كرد:  در ?? بهمن سال گذشته توكن bze را به مبلغ ?? ريال عرصه كرديم و طي مدت ? ماه قيمت آن به ?? تومان رسيده است؛ مرام نامه شبكه زر در زر نتورك قابل دسترسي است.

 

دكتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني براينكه چه اطميناني وجود دارد كه اين رمز ارز همانند ديگر ارز هاي ديجيتال ايراني با شكست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهاي قبلي نقد شوندگي بسيار سختي داشتند اما bze را به تتر مي توانيد تبديل كنيد و اينكه اين رمز ارز با پشتوانه بيمه همراه است.

 

اين كارآفرين حوزه ديجيتال در پايان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز هاي ديجيتالي تاكيد كرد: براي ورود كشورمان به اين حوزه در جهت دور زدن تحريم ها يك همت مضاعف مي طلبد كه بايد همه با هم دست به دست دهيم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در اين حوزه فعاليت كنيم.

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

حسين جرئتي، رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك نيز در ابتداي اين جلسه با اشاره به راه اندازي نخستين بلاك چين ايراني توسط موسسه برگ زيتون در ايران بيان كرد: با تلاش مهندسان ايراني امنيت رمز ارزها و كيف پول امن نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ايجاد شده است، شايان ذكر استدر دنيا كيف پول هاي نرم افزاري رمز ارز كه پيام رسان داشته باشد تعداد كمي داريم اما شبكه زر اين كار را انجام داده است.

 

رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك افزود: كيف پول نرم افزاري يك محيط امن براي ذخيره و انتقال رمز ارز است كه با سيستم عامل هاي اندرويد و ios بر روي تلفن هاي همراه كار ميكند،ايشان همچنين اضافه كردند ممكن است ارزها در كيف هاي نرم افزاري رمز ارز دچار مشكل شود اما در كيف پول سخت افزاري امنيت بسيار بالائي وجود دارد.

 

اين كارآفرين نمونه عرصه ديجيتال با تشريح امكانات كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ، تاكيد كرد: در كيف پول هاي ما مولتي ساين بودن جز امكانات مهم است كه امكان دسترسي ? نفر يا چند نفر در كيف پول وجود دارد و چند نفر با هم ميتوانند با خيالي آسوده يك سرمايه را در يك كيف پول ذخيره كنند و دسترسي به آن نيازمند داشتن همزمان تمام رمزهاي همه افراد است درست مانند حساب هاي بانكي دو يا چند امضا و هر كدام رمز خودشان را دارند ، وي افزود در كيف پول هاي سخت افزاري ايراني قابليت otp پياده سازي شده است ، بدين صورت كه پس از پيكربندي كيف پول آن را به يك شماره تلفن همراه متصل مينمائيد و كاربر پس از ورود رمز يك رمز يكبار مصرف از طريق پيامك بر روي گوشي تلفن همراه خود دريافت ميكند و با وارد كردن آن به كيف پول وارد و به ارزهاي ذخيره شده در آن دسترسي خواهد داشت كه اين موضوع فقط در كيف پول رمز پايه سخت افزاري ايراني جهت به حداكثر رساندن امنيت سرمايه ها پياده سازي شده است درست همانند رمز پوياي سيستم بانكي كشور.

 

به گفته حسين جرئتي مديرعامل هلدينگ رستاك ، نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به ?? زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك ايجاد شده كه در شرايط تحريم اقدام خوبي به شمار مي رود و برگشت هزينه كالا و محصولات در صادرات خارجي با اين سامانه حل مي شود.

 

وي در پايان تصريح كرد: از نخستين باشگاه رمزپايه كشور به زودي رونمايي مي شود و در اين باشگاه بدون نياز به سخت افزارهاي گران قيمت و برق زياد ارز ديجيتال را مردم مي توانند استخراج كنند.


برچسب: ارز ديجيتال ايراني ارز ديجيتال رمزپايه هلدينگ رستاك شبكه زر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۳:۳۱ توسط:saman موضوع:

فاكتورهاي اصلي براي خريد تلويزيون كدامند؟

فاكتورهاي اصلي براي خريد تلويزيون كدامند؟

اگر تلويزيون‌هاي موجود در بازار و اينترنت را بررسي كرده باشيد، حتما با قيمت‌هاي متفاوتي مواجه شديد. اين اختلاف قيمت، به دليل تكنولوژي‌هاي به‌كار رفته و امكانات دستگاه است. حقيقت اين است كه گران‌ترين تلويزيون لزوما بهترين آن نيست. چون انتظاراتي كه شما از خريدتان داريد ممكن است با انتظارات كاربر ديگر فرق داشته باشد. پس در راهنماي خريد تلويزيون لازم است اول فاكتورهاي اصلي را بدانيم و بعد تعيين كنيم كدام يك از اين ويژگي‌ها براي ما اهميت بيشتري دارد. در ادامه ويژگي‌هاي اصلي را در سه دسته‌ي:

  • ويژگي‌هاي صفحه نمايش تلويزيون
  • ويژگي‌هاي كيفيت صدا
  • تكنولوژي به كار رفته

به طور كامل بررسي كرده و توضيح خواهيم داد.

صفحه نمايش تلويزيون چقدر برايتان مهم است؟

عوامل تعيين‌كننده در كيفيت صفحه نمايش تلويزيون شامل HDR، كنتراست، سرعت تازه سازي تصاوير (Refresh rate)، رزولوشن و نوع صفحه نمايش است. اگر موافق باشيد برويم و به بررسي اين جزئيات بپردازيم.

1. HDR چيست؟

HDR مخفف High Dynamic Range (محدوده ديناميكي بالا) است. تلويزيوني كه داراي قابليتHDR  باشد، طبيعتا  شامل محدودهي گستردهتري از رنگها مي‌شود و اين يعني رنگ‌هاي زيادي براي نشان دادن يك تصوير، نمايش داده مي‌شوند. در تلويزيون‌هايي كه از تكنولوژي HDR بي بهره‌اند اين امكان وجود ندارد.

2. Contrast چه تاثيري در تصوير خواهد داشت؟

يك تلويزيون با نسبت كنتراست بالاتر، نمايش بهتري را روي صفحه نمايش شما خواهد داشت، چون كنتراست بالا جزئيات بيشتري را در تصوير به نمايش مي‌گذارد. لازم به ذكر است زماني كه شما به دنبال نسبت كنتراست بالا هستيد تلويزيون هاي OLED مي تواند بهترين انتخاب باشد.

3. Refresh Rate چيست؟

سرعت تازه سازي يا همان Refresh Rate يعني تعداد دفعاتي كه تصوير بر روي تلويزيون شما، در هر ثانيه جايگزين مي شود. تا از خستگي چشمان شما به مدت طولاني جلوگيري شود (واحد اندازه گيري آن هرتز مي باشد). هرچه ميزان Refresh Rate بالاتر باشد بهتر است؛ به اين معني كه مي‌توانيد از تماشاي فيلم يا بازي مورد علاقه‌ي خود لذت بيشتري ببريد.

4. Resolution (دقت وضوح) چقدر اهميت دارد؟

كه با رزولوشن شفاف‌تر، صفحه وضوح بيشتري را نمايش مي‌دهد. اگر بخواهيم بر اساس رزولوشن تلويزيون‌ها را دسته‌بندي كنيم، از تلويزيون ال اي دي (LED) موجودند عبارتند از:

  • HD
  • Full HD
  • 4K
  • Ultra HD

تلويزيون HD داراي 1 ميليون پيكسل است كه نسبت به تكنولوژي‌هاي بالاتر قيمت كمتري دارد.
تلويزيون FHD داراي 2 ميليون پيكسل و همچنين تلويزيون هاي UHD داراي بهترين رزولوشن با 8 ميليون پيكسل هستند و البته جزو گرانترين تلويزيون هاي بازار به حساب مي‌آيند.

منبع : تعمير تلويزيون سامسونگ در اصفهان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۱:۲۷ توسط:saman موضوع:

خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

«يه عطر مردانه با پخش بوي بالا ميخام »

اين سوالي هستش كه اغلب آقايون از ما ميپرسن. پخش بويي عالي مهمترين عامل جذابيت عطر است و شديدا مورد توجه جنس مخالف قرار ميگيرد. نميدونم براي شما اتفاق افتاده يا نه ولي بعضي وقتها دنبالت تا ته خيابون هستن تا بدونن عطرت چيه يا حتي اتفاق افتاده وقتي تو ماشينم ميپرسن آقا تو رو خدا اسم عطرت رو بگو. معمولا” در انتخاب عطر، رايحه و كيفيت آن حرف اول را مي‌زند و دو گزينه ماندگاري و پخش بو از ملاكهاي اصلي انتخاب عطر هستند. برخي افراد تنها معيار كيفيت عطر را ماندگاري بوي آن در نظر مي‌گيرند، در حالي كه عوامل ديگري نيز در انتخاب عطر موثرند. به علت آنكه آقايون از نت چرم و تلفيق آن با ساير نت ها لذت ميبرند معمولا در يك ادكلن مردانه شاخص اينها ديده ميشن براي مثال كريد اونتوس كه چرمي و وتيوري است و يا ديور هوم اينتنس كه چرمي زنبقي است.

پخش بو يا سيلاج (sillage) در واقع قدرت پراكندگي يك عطر و پر كردن فضاي يك اتاق است.

در يك كلام ردپاي عطر 

پخش بو يا سيلاج (sillage)

در ادامه برخي عطرهاي مردانه كه پخش بوي عالي دارند را به شما معرفي مي‌كنيم. اين ليست به مرور زمان توسط ما و نظرات شما تكميل ميشود.

خريد ادكلن مردانه با سيلاج عالي:

عطر مردانه آمواج اينترلود-Interlude Man Amouage با پخش بوي عالي

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

آمواژ يك برند عماني است كه بيشتر در تلاش است عطرهاي عربي را با سبك اروپايي ارائه دهد. يكي از خصوصيات عطرهاي آن، پخش بوي بالا مي‌باشد. در ميان عطرهاي اين برند اينترلود بالاترين پخش بو را دارد. اين عطر مردانه در سال ???? توسط Pierre Negrin  طراحي و به بازار عرضه شده است. آمواژ اينترلود مردانه عطري است گرم، شيرين و در عين حال تلخ و دودي كه شروعي قدرتمند و پيچيده از رايحه هاي تلخ بخور با حسي دودي و رايحه كاملا مشخص فلفل دارد كه با گرما و شيريني قدرتمندي از كهربا و صمغها مهار و متعادل شده است. با گذر زمان بخور و فلفل آرام گرفته و همزمان عطر حالتي دارچيني، گرم و تلخ و شيرين پيدا ميكند كه بسيار جذاب و دوست داشتني است. آمواژ اينترلود مردانه پخش بو و ماندگاري بسيار بالايي دارد و تنها در فصول سرد سال بايد مورد استفاده قرار بگيرد.

عطر مردانه بلك افغان-Black Afgano با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

اين عطر يكي از شناخته شده ترين عطرها در ايران با پخش بوي بالا است. عود، روايح گياهان دارويي و صمغها حسي سياه ، مرموز و مخوف به اين عطر ميدهد. اين عطر در سال ???? توسط آلساندرو گوالتيري طراحي و به بازار عرضه شد. ناسوماتو بلك افگانو عطري است بسيار سنگين، گرم و تاريك كه شروعي قدرتمند از رايحه سبز، نيمه شيرين و تاريك برگ شاهدانه و رايحه چوبها تركيب با قهوه دارد كه حسي سنگين و بسيار با وقار دارند. با گذر زمان حس سبز از بين رفته و عطر گرمتر ميشود و رايحه چوب عود و بخور نيز به تركيب عطر اضافه ميگردند. رايحه مياني و پايه عطر رايحه اي تلخ و شيرين، گرم، چوبي، عودي و بسيار سنگين ميباشد كه حسي بسيار شكيل به مصرف كننده انتقال ميدهد. ناسوماتو بلك افگانو پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بينظيري جهت مصرف رسمي در فصلهاي پاييز و زمستان ميباشد. 

ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus با پخش بوي عالي

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر ادكلن مردانه كريد اونتوس-Creed Aventus عطري است با رايحه خنك و تلخ. اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر كريد اونتوس عطري است مردانه و بسيار جذاب. محبوب‌ترين و پر فروش ترين محصول برند گران قيمت كريد، در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را به زيبايي هر چه تمامتر نشان داده است.

تضاد و پارادوكس عجيب و غريب اونتوس مردانه جادويي است كه همگان را به سمت خويش ميكشد. عطر اونتوس مردانه بي شك يكي از موفق ترين عطرهاي همه دوران هاست. عطري است بسيار جذاب كه سريعا مورد توجه خانمها قرار ميگيرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاري مناسبي دارد و مخصوص آقايان جوان و ميانسال لوكس پسند است.

اين عطر جديد در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگي امپراطور ناپلئون به زيبايي هر چه تمامتر در قالبي سلطنتي و كاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوكس عجيب و غريب درون اين شيشه جادويي همگان را به سمت خويش مي كشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خيره كننده اي را با خود به يدك مي كشد .

ادكلن مردانه امبر استار زرجف- Amber Star Xerjoff با پخش بوي بالا

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

اين عطر مردانه با رايحه شرقي، چوبي، ادويه اي و شيرين است كه پخش بو و ماندگاري عالي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده است. در اين عطر نت چوب و انواع صمغها برجسته بوده و باعث ايجاد حس كهربايي مانند شده است.

عطر مردانه جووي پرايوت ليبل– Private Label Jovoy با پخش بوي بالا

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

اين عطر رايحه اي بسيار خشك و تيز از چرم و حس كاغذي پاپيروس دارد. اين ادكلن مردانه در سال ???? توسط برند جووي عرضه شده است.جووي پرايوت ليبل عطري است تلخ و رسمي بر پايه رايحه گياهان معطر و چرم. رايحه ابتدايي عطر با بوي تلخ و گياهي خس خس و نعناي هندي آغاز ميشود كه حسي تند و تيز، رسمي و كمي سبز دارند و حضور رايحه مشك و چرم باعث ايجاد تلخي بيشتري در عطر ميگردد. با گذر زمان تغييرات كمي صورت گرفته و مشك قويتر و كمي شيرين ميشود و همزمان چرم نيز بيشر از ابتدا خودنمايي ميكند كه تغييرات حاصله باعث ايجاد رايحه اي چوبي، چرمي و كمي شيرين و مُشكي ميگردد. جووي پرايوت ليبل پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي جهت مصرف رسمي در فصول پاييز و زمستان ميباشد.

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique با پخش بوي بالا

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

جووي اينسيدنت ديپلماتيك عطري است با كيفيت بر پايه رايحه گياهان و چوبها. رايحه ابتدايي عطر با بوي تند و تيز و كمي تلخ از تركيب رايحه نعناي هندي و خس خس آغاز ميشود كه حس شيرين و نيمه شادابي از مركبات نيز با آنها تركيب شده است. با گذر زمان رايحه مركباتي بسرعت محو شده و رايحه نعناي هندي و خس خس قويتر ميگردند كه حسي گياهي و همزمان تلخ و چوبي مانند را بوجود مي آورند. جووي اينسيدنت ديپلماتيك پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي براي مصرف روزانه يا رسمي در فصلهاي بهار و پاييز ميباشد.

خريد ادكلن مردانه توباكو وانيل-Tobacco Vanille Tom Ford 

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

اين ادكلن، يك ادكلن شرقي وانيلي از برند تام فورد است كه تركيبي از رايحه وانيل و تنباكو مي‌باشد. همانطور كه از اسم آن مشخص است بسيار شيرين بوده و پخش بوي بالايي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده و از ادكلن‌هاي بسيار موفق تام فورد بوده است. در ايران نيز اين عطر شناخته شده و طرفداران زيادي دارد.

ادكلن ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion با پخش بوي عالي

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

تيزيانا ترنزي اوريون عطري است عامه پسند و خوشبو كه شروعي شيرين و شاداب از رايحه ميوه آناناس دارد كه حضور رايحه غان و بخور در كنارش حسي تلخ، چوبي و كمي دودي مانند را ايجاد ميكنند. با گذر زمان رايحه غان قويتر شده و حس چوبي قويتري را ايجاد ميكند كه باعث تلخ تر شدن و رسمي تر شدن رايحه ميگردد اما همزمان رايحه شيرين و شاداب آناناس اين تلخي را بخوبي مهار و كنترل مينمايد. تيزيانا ترنزي اورايون پخش بو و ماندگاري مناسبي دارد و به استثناي تابستان در باقي فصول سال بصورت روزانه يا رسمي قابل استفاده است.

عطر مردانه ممو آفريكن لدر-Memo African Leather با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather عطري است گرم و تند.اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather،با رايحه گرمي كه دارد براي روزهاي سرد زمستاني گزينه مناسبي مي باشد.رايحه اوليه: زعفران، ليمو ترش، گل شمعداني   رايحه مياني: هل سبز، زيره سبز    رايحه پايه: چرم ، نعنا هندي، عود، وتيور

منبع: https://liliome.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۴:۰۳ توسط:saman موضوع:

راهنماي خريد دوربين مدار بسته براي آپارتمان هاي مسكوني

راهنماي خريد دوربين مدار بسته براي آپارتمان هاي مسكوني

امروزه روز با پيشرفت تكنولوژي دوربين مدار بسته  هايك ويژن و توسعه تكنولوژي هاي هوشمند ارزان قيمت، اكثر مالكان ساختماني به فكر استفاده از دوربين هاي مدار بسته در ساختمان هاي خود افتاده اند. برخي از مهمترين نگراني هايي كه آنها را به فكر استفاده از دوربين مداربسته مي اندازد عبارتند از: پوشش مبادي ورودي و خروجي ساختمان جهت مشاهده افراد مشكوك و همسايه ها، پوشش فضاي داخل پاركينگ خودرو هاي ساكنين، پوشش فضاي لابي و راه پله ها، پوشش بر اصلي بيروني ساختمان شامل خيابان اصلي و فرعي، ارائه تصوير دائمي ازفضاهاي ساختمان و بسياري از موارد ديگر مي باشد.

از چه تكنولوژي بايد استفاده كنيم؟

جهت پوشش محيط ساختمان ها از سه نوع تكنولوژي مدار بسته آنالوگ، HD و آي پي مي توانيم استفاده كنيم، سيستم آنالوگ، قديمي ترين و ارزان ترين تكنولوژي است كه مي توان استفاده كرد، كيفيت پايين دوربين آنالوگ معمولا بزرگترين نقطه ضعف آنها مي باشد، بهترين دوربين آنالوگ تنها ?.? مگا پيكسل رزولوشن دارد، كه اين موضوع براي بسياري از مالكان آزار دهنده است، علاوه بر آن زاويه كم، دوربين آنالوگ ديگر نقطه ضعف آن مي باشد ( حداكثر ??درجه )، اين عوامل باعث مي شود تا مالكان معمولا اين سيستم را انتخاب نكنند اما هستند صاحبان آپارتمان هايي كه هنوز از اهميت تجهيز به سامانه دوربين مداربسته غافل هستند و از دوربين آنالوگ براي پوشش فضاهاي ساختماني خود استفاده مي كنند. كيفيت پايين و قابل اعتماد نبودن تصوير ضبط شده، در مواقع حساس از بزرگترين نقاط ضعف سيستم آنالوگ مي باشد.

 

سيستم تحت شبكه يا آي پي، اين سيستم با استفاده از دوربين مداربسته مگا پيكسل با رزولوشن بالا ( حداقل يك مگا پيكسل ) و استفاده از بستر شبكه بهترين كيفيت را ارائه مي دهد. استفاده از بستر كابل و سوييچ شبكه و مركز كنترل تحت شبكه (NVR) باعث شده تا اين سيستم به عنوان يك راه حل گران قيمت و كمي پيچيده به لحاظ عملكرد در بين راهكارهاي پيشنهادي شناخته شود. كيفيت تصوير بالا، زاويه ديد وسيع، انتقال تصوير روي بستر شبكه و اينترنت و چندين مورد ديگر، به عنوان نقاط قوت اين سيستم شناخته مي شوند. اما قيمت بالاي دوربين، مركز كنترل ضبط، سوييچ و همچنين ساير تجهيزات مصرفي، اين سيستم باعث مي شود تا اين تكنولوژي هم براي بسياري از ساختمان هاي مسكوني جذابيتي نداشته باشد. با اين همه مالكان مشكل پسندي هم وجود دارند كه جهت پوشش فضاهاي آپارتمان مسكوني خود از اين نوع سيستم استفاده مي كنند.

تكنولوژي HD مخفف High Defenition، به عنوان تكنولوژي جديد كه حدودا هفتيا هشت سال پيش وارد بازار مدار بسته شد، با استفاده از دوربين ديجيتال و مگا پيكسل و استفاده از بستر كابل هاي كواكسيال ( همان بستر كابلي كه براي دوربين هاي آنالوگ استفاده مي شد) و قيمت پايين تر از سيستم تحت شبكه به عنوان يك پيشنهاد جذاب از سمت مالكان ساختمان ها مورد استقبال قرار گرفت. رزولوشن، زاويه ديد بالا و قيمت پايين اين دوربين مداربسته نسبت به سيستم تحت شبكه، كابل كشي راحت و ارزان، همه و همه از نقاط قوت اين سيستم به شمار مي آيد، از جمله نقاط ضعف محدود اين سيستم براي كاربري در موارد مسكوني مي توان به ميزان زياد كابل هاي مصرف شده اشاره كرد، در اين سيستم به ازاي هر دوربين بايد يك كابل كواكسيال تركيبي از دوربين مداربسته تا مركز كنترل ضبط تصوير ديجيتال كابل كشي شود. با توجه به مواردگفته شده اكثر مالكان ساختمان هاي مسكوني پس از گشت و گذار فراوان در بازار و مشورت با فروشندگان مختلف سيستم HD را انتخاب مي كنند.

در صورتي كه نياز به  خدمات  نصب دوربين مداربسته   داريد ما شركت مهر تجارت را به شما پيشنهاد مي كنيم.

انتخاب برند 

برند هاي متعددي در بازار ايران مشغول فعاليت هستند، برند هاي اصطلاحا بدون نام ( No Name)، با قيمت و كيفيت تصوير پايين در بازار هستند كه پس از نصب با گذر زمان دچار افت كيفيت مي شوند، اما در سوي ديگر برخي از برند ها هم به صورت حرفه اي وجود دارند كه كيفيت و قيمت بالايي دارند اين برند ها بازار فروش محصولاتشان بانك ها، نيرو گاهها و پروژه هايي از اين قبيل مي باشند. اما برند هاي ديگري نيز وجود دارند كه به لحاظ تقسيم بندي در رده برندهاي متوسط رو به بالا قرار مي گيرند، انتخاب تجهيزات مدار بسته از اين برند ها مي تواند يك راه حل خوب باشد.

برخي از ويژگي هاي يك برند مناسب عبارتند از: سابقه فعاليت برند در دنيا ( حداقل ? سال از عمر برند گذشته باشد)، سابقه فعاليت برند در كشور ( حداقل ? سال از عمر برند در ايران گذشته باشد)، دارا بودن نماينده فعال و خوش سابقه در بازار، خريد از شركت فروشنده دوربين مداربسته ( دوربين مداربسته تي وي تي ) بجاي فروشگاهها، كه داراي نامه نمايندگي از برند باشند، زمان گارانتي، انتخاب برندهايي كه پروژه هاي مشابه زيادي در بازار ساختمان هاي مسكوني انجام داده باشند

 

اهميت استفاده از راهنماي خريد دوربين مدار بسته باعث مي شود تا بتوانيم بهينه ترين خريد را با توجه به نياز حفاظتي و بودجه داشته باشيم. اهميت انتخاب شركتي كه بتواند خدمات پس از فروش حرفه اي و مناسب ارائه دهد بسيار تاثير گذار است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۷:۰۹ توسط:saman موضوع:

موارد استفاده از پلي اتيلن

سپتيك تانك پلي اتيلن

سپتيك تانك ها از جنس هاي بتني ، پلي اتيلني ، فايبرگلاس مي باشند كار سپتيك تانك پلي اتيلن تصفيه ميكروبي فاضلاب به كمك فرايندهاي ته نشيني T شناورسازي و بيولوژيكي روي آن مي باشد و همچنين جلوگيري از كور شدن سوراخ هاي چاه هاي جذبي كه پذيرنده فاضلاب هستند.

ook4_a1.jpg

نصب سپتيك تانك پلي اتيلن

مي شود آنها را مي توان در خروجي فاضلاب ساختمان ها اماكن اداري كمپ هاي كارگري كارخانجات ،هتل ها، مجتمع هاي تفريحي و ورزشي، رستوران هاقرارداد كه باعث كاهش آلاينده ها و به خصوص جامدات موجود در فاضلاب مي شود. در نهايت آبي كه مواد آن ته نشين شده از سپتيك تانك خارج ميشود اگر زمين قابليت نفوذ پذيري زيادي داشته باشد كانالي به عمق ?? سانت تا ?? سانت حفر كرده و پس از آن در آن تخليه مي شود و به داخل زمين مي رود اگر قابليت نفوذ كم‌باشد چاهي در كنار آن حفر كرده و پساب در آن تخليه مي شود و اگر قابليت نفوذ خيلي كم باشد و يا دركنار رودخانه يا دريا قرار گرفته باشد مي بايست از صافي شني جهت تصفيه پساب بعد از خروجي استفاده گردد.

 

پلي اتيلن چيست ؟

پلي اتيلن سنتز شيميايي اتيلن است كه معمولا از تركيب نفت خام و گازهاي طبيعي به وجود مي‌آيد. برخي از نام هاي غير رسمي آن polythene يا polyethylyne است، علاوه بر اين به اختصار PE نيز ناميده مي‌شود. پلي اتيلن بيشتر براي ساخت تركيبات پلاستيكي استفاده مي‌شود تا به صورت خالص مورد استفاده قرار گيرد. اين ماده با اين كه در طيف وسيعي از مصارف گوناگون استفاده شود.

 

موارد استفاده از پلي اتيلن

•             شبكه‌هاي آبرساني شهري و روستائي

•             شبكه‌هاي فاضلاب شهري و روستائي

•             شبكه‌هاي گاز رساني

•             شبكه‌هاي زهكشي

•             سيستم‌هاي انتقال مايعات و فاضلاب صنعتي

•             شبكه‌هاي آبياري تحت فشار (آبياري قطره‌اي و باراني)

•             سيستم‌هاي آبياري متحرك

•             پوشش كابل‌هاي مخابراتي و فيبرنوري

•             پوشش كابل‌هاي برق

•             پوشش لوله‌هاي فلزي

•             بعنوان كانال‌هاي تهويه

•             سيستم‌هاي لايروبي

براي اطلاع از قيمت سپتيك تانك و دريافت مشاوره خريد با كارشناسان ما تماس بگيريد

تلفن: 09133375200 – 09138664347


برچسب: سپتيك تانك پلي اتيلن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۶:۱۲ توسط:saman موضوع:

كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي

كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي

امروزه استفاده از خدمات برش ليزر در صنايع مختلف از جمله تابلوسازي مرسوم شده است  . با پيدايش دستگاه هاي برش ليزر جهت برش دادن ورق هاي پلكسي و پي وي سي در حوزه تابلوسازي و برش طرح هاي ترسيم شده توسط نرم افزارهايي همچون كرل يا اتوكد و پياده سازي طرح ها توسط دستگاه هاي برش ليزري بر روي اين ورق ها ، كارها بسيار آسانتر شده است ، درواقع برش ليزري مواد مختلف را با سرعت و دقت بالايي برش مي دهد و مي توان از دستگاه هاي برش براي برش اكثر فلزات از جمله استيل ، فولاد ، آهن ، آلومينيوم ، چوب ، پلاستيك ، شيشه ، سراميك و ساير موارد استفاده نمود . استفاده از خدمات برش ليزر به جاي برش توسط دست تابلوساز كارها را سريعتر و آسانتر نموده است و ساخت حروف برجسته مورد استفاده در تابلوهاي تبليغاتي از جنس چوب ، پلكسي ، پلاستيك كه در گذشته توسط دست انجام مي گرفت و مدت زمان زيادي صرف برش هر يك از حروف مي شد امروزه براحتي توسط دستگاه برش ليزر انجام مي پذيرد . ساخت تابلوهاي تبليغاتي ليزري با استفاده از قطعات پلكسي گلاس بيشترين كاربرد را در اماكن اداري و نمايشگاهي دارند . علاوه بر آن دستگاه هاي ليزر به جاي كاتر پلاتر نيز عمل مي كنند و ديگر نيازي به خريد كاتر پلاتر نيست .

از جمله كاربردهاي برش ليزري در تابلوسازي مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • برش ليزر حروف براي ساخت انواع تابلو مغازه و تابلو فروشگاهي همچون تابلو چلنيوم
  • برش ليزري فلزات همچون طلا ، نقره ، پلاتين ، استيل ، مس ، برنج ، آلومينيوم و آهن
  • برش ليزري غيرفلزات مانند چوب ، چرم ، MDF ، پارچه ، كاغذ ، مقوا ، پلكسي
  • ساخت تابلوهاي ليزري همچون حكاكي نوشته يا آرم بر روي تابلو تبليغاتي ، حكاكي طرح ها و خلق ايده هاي هنري بر روي تابلو
  • برش حروف برجسته براي ساخت انواع تابلوهاي تبليغاتي همچون تابلو استيل ، تابلو چلنيوم ، تابلو نئون پلاستيك ، ساخت مهر با دستگاه ليزر

 

منبع : تابلو الماس


برچسب: كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۸:۰۸ توسط:saman موضوع:

5 دليل براي انتخاب فضاي كار اشتراكي براي راه‌ اندازي استارتاپ‌

‏5 دليل براي انتخاب فضاي كار اشتراكي براي راه‌ اندازي استارتاپ‌‏

وبلاگ مقالات ‏5 دليل براي انتخاب فضاي كار اشتراكي براي راه‌ اندازي استارتاپ‌‏

دلايل انتخاب فضاي كار اشتراكي

دلايل انتخاب فضاي كار اشتراكي

 

‏? مورد از دلايل انتخاب فضاي كار اشتراكي براي راه‌ اندازي استارتاپ‌‏ به دليل اهميت بالاي اين موضوع در اين مقاله نوشته شده است.

همه كساني كه اميد راه‌اندازي كسب و كار خودشان را دارند در ابتدايي‌ترين مرحله به دنبال جايي براي شروع فعاليت خود هستند.

پس قبل از شروع، بايد به بررسي موضوع انتخاب محل كار بپردازيد.

بخشي از گردانندگان استارتاپ‌ها تصميم مي‌گيرند كه شغل خود را از خانه مديريت كنند،

اما در صورت رشد استارتاپ، ممكن است دفتر خانگي، محيط مناسبي براي ادامه كار نباشد؛

چون احتمالاً در آن زمان، لازم خواهد بود كه افراد و مشتريان بيشتري را ملاقات كنيد.

همچنين ممكن است جداسازي محل زندگي و كار سخت باشد.

مشكل از زماني بيشتر مي‌شود كه پول كافي براي خريد يا اجاره يك دفتر كار در اختيار نداشته باشيد

و كافي‌شاپ مورد علاقه‌تان هم به اندازه‌اي شلوغ باشد

كه نتوانيد تمركز كنيد و با افراد مختلف تماس بگيريد و قرار ملاقات تنظيم كنيد.

اينجاست كه فضاي كار اشتراكي مانند قهرمان داستان به كمك شما مي‌آيد.

يك فضاي كار اشتراكي، كارمندان دوركار، صاحبان مشاغل كوچك و كارمندان و آزادكاران را در يك محيط كار مشترك گرد هم مي‌آورد.

حتي شركت‌هاي بزرگي مانندIndiegogo ، Instagram، Timehop، Uber، Wanderfly  نيز از در ابتداي كار، از فضاي كار اشتراكي استفاده كرده‌اند.

از جمله دلايل انتخاب فضاي كار اشتراكي، و يكي از فوايد كليدي استفاده از اين فضاها، انعطاف‌پذيري آن است.

هر فضاي كار اشتراكي، داراي يك طرح متفاوت است؛

مثلاً ممكن است به صورت يك دفتر كار باز با رديفي از ميزها و فضايي براي استراحت و يا يك مجموعه محصور داراي دفاتر خصوصي و اتاق جلسات ‌باشد.

 

مدل‌هاي چيدمان در فضاي كار اشتراكي

در نوعي از اين فضاها، هر فردي داراي ميز كار مخصوص به خود است

و بايد بابت اين ميز، مبلغي را پرداخت نمايد.

همچنين هر فرد مي‌تواند اتاق جلسات را براي برگزاري جلسات رزرو كند

و يا از يك فضاي مشترك و در كنار ديگران جلسات خود را برگزار كند.

در اين فضاي كار، برخي امكانات (مثلاً آشپزخانه و سرويس بهداشتي)، با ديگر همكاران، مشترك است.

براي شروع، فقط بايد يك فضاي كار اشتراكي مناسب را -هم از نظر الزامات كار خود و هم از نظر اصول و شرايط اخلاقي متناسب با سليقه خود- پيدا كنيد.

چه نوع فضاي كار اشتراكي مناسب من است؟

مي‌توانيد بعضي از فضاهاي كار اشتراكي را به صورت روزانه، ماهيانه و حتي هفتگي اجاره كنيد.

به عنوان مثال، برخي از فضاهاي كاري مشترك، در نزديكي مراكز رشد (مركز رشد يا انكوباتور (incubator)  يكي از ابزارهاي رشد اقتصادي است

كه به منظور حمايت از كارآفرينان تحصيل‌كرده تأسيس مي‌شود

و با ارائه امكانات و تسهيلات عمومي، زمينه پا گرفتن شركت‌هاي جديد را فراهم مي‌كند) قرار دارند، بنابراين مي‌توانيد از چنين فضاهايي استفاده كنيد.

در برخي از فضاهاي اشتراكي ديگر، موارد خاصي مانند فناوري يا اهداف خلاقانه مورد استقبال قرار مي‌گيرند.

اكثر فضاهاي اشتراكي، افراد با سلايق مختلف را پذيرش نموده و با آنها همكاري مي‌كنند.

البته، استفاده از فضاهاي كاري اشتراكي براي راه‌اندازي استارتاپ‌ها داراي مزايا و منافع مخصوص به خود است.

به عنوان مثال، اگر استارتاپ شما به حفظ حريم خصوصي نياز دارد و يا مي‌خواهيد طرح و نقشه محل كار خود را به خواست خود تغيير دهيد،

شايد استفاده از يك فضاي اداري مرسوم، گزينه بهتري براي شما باشد.

اما اگر براي شما فرقي نمي‌كند كه امكانات دفتر كار شما با استارتاپ‌ها و كار‌آفرين‌هاي ديگر مشترك باشد،

استفاده از فضاي كار اشتراكي گزينه بسيار مناسبي براي شما است.

 

همانطور كه در ابتداي مقاله گفتيم در ادامه، ? دليل اصلي براي استفاده از فضاي كار اشتراكي را آورده‌ايم:

 

?- در اختيار داشتن امكانات بهتر در مقايسه با كافي شاپ يا دفتر كار خانگي شما

به احتمال زياد، استفاده از كافي شاپ يا خانه به عنوان دفتر كار، مي‌تواند مشكلاتي از قبيل وجود سر و صداي اضافه و همينطور مشكلات ديگر را براي شما ايجاد كند كه با كار حرفه‌اي شما در تناقض باشد.

در حاليكه فضاهاي كاري اشتراكي، تمام تسهيلات و امكانات مورد نياز براي انجام كار حرفه‌اي مانند تعداد زيادي پريز برق، مبلمان اداري، فضاي كافي براي قرار دادن ميز و اينترنت پرسرعت را در اختيار شما قرار مي‌دهند.

دوسي ريچاردز، مديرعامل فروشگاه‌هاي فن‌آوري لوتوس كه كسب و كار خود را در فضاي كاري مشترك پارك توسعه فناوري واقع در نيويورك راه‌اندازي كرده، مي‌گويد:

جابجايي از كافي‌شاپ نزديك به محل زندگي من و كار كردن در يك فضاي كاري مشترك، تصميمي بود

كه كيفيت زندگي من را به طرز چشمگيري تغيير داد.

من، استفاده از چنين فضاهايي را افراد فريلنس يا دوركار و كارآفريناني كه به دنبال يك تجربه كاري جديد هستند، توصيه مي‌كنم”.

در صورت استفاده از چنين فضايي -در مقايسه با كافي‌شاپ- كنترل بيشتري بر محيط كار خود خواهيد داشت.

اگر ترجيح مي‌دهيد كه در يك محيط با حضور افراد همفكر خود كار كنيد و يا از يك فضاي كاري محرمانه استفاده كنيد،

و به سكوت و آرامش نياز داريد؛ انتخاب فضاي كار اشتراكي بهترين گزينه است.

در اين فضاهاي كاري، امكانات زيادي از جمله اتاق جلسات، فضاي استراحت و آشپرخانه در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

علاوه بر اين، گاهي در اين مكان‌ها، چاي، قهوه و ميان وعده‌هاي رايگان نيز وجود دارد،

كه اين مورد نيز يكي از مزايايي است كه اين محيط‌ها، در مقايسه با كافي‌شاپ‌هاي محلي در اختيار شما قرار مي‌دهند.

 

?- فضاي كار اشتراكي، يك راه‌حل انعطاف‌پذير و مقرون به صرفه در اختيار شما قرار مي‌دهد

 اجاره فضاي اداري سنتي، مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي شما براي راه‌اندازي استارتاپ باشد،

ولي اجاره‌ چنين مكان‌هايي، مستلزم پذيرفتن  تعهدات مالي طولاني‌مدت است.

به هر حال، فضاي كار اشتراكي، موجب چالاك شدن استارتاپ و رشد و تغيير مثبت آن مي‌شود.

مهمترين گزينه اين است كه مجبور نيستيد هر ماه، اجاره بها پراخت كنيد.

با توضيحاتي كه ارائه شد بديهي است كه كار در فضاي مشترك، يك گزينه ارزان‌تر نسبت به اجاره دفتر كار مستقل است.

 

?- مي‌توانيد در يك سطح كاملاً جديد، شبكه ‌سازي كنيد

 عمدتاً، جامعه فريلنسرها، كارآفرينان و مشاغل كوچك از فضاهاي كاري مشترك استفاده مي‌كنند،

بدين ترتيب با استفاده از چنين فضايي، فرصت شبكه‌سازي با افرادي كه آنها نيز در تلاش هستند

كه براي خود كسب و كاري را راه‌اندازي كنند، به راحتي فراهم مي‌شود.

معمولاً فضاهاي كار اشتراكي، موجب تقويت روابط مشترك مي‌شوند،

چرا كه در اين فضاها، به عنوان مثال صحبت درباره موضوعات ساده به هم سرعت به بحث درباره مبادلات كاري يا شراكت مثبت تبديل خواهد شد.

به عنوان مثال، اگر شما مالك يك استارتاپ با فناوري بالا  هستيد

و نياز به فردي داريد كه در نوشتن نشريات مرتبط با استارتاپ به شما كمك كند،

احتمالا در فضاي كار اشتراكي مي‌توانيد نويسنده‌اي را پيدا كنيد كه با هزينه مناسب با شما كار كند.

در صورتيكه از فضاهاي كاري مشترك، به عنوان مكاني براي برگزاري رويدادهاي كاري استفاده شود،

امكان ديدار با همكاران و جامعه تجاري گسترده‌تري براي شما فراهم مي‌شود.

مواردي از قبيل برگزاري جلسات بحث و تبادل نظر در يك روز تعطيل همراه با سرو نوشيدني رايگان، برگزاري يك جلسه يادگيري به همراه يك نهار ساده، رونمايي از يك محصول با فناوري بالا، برگزاري يك نشست به همراه ارائه پيشنهاد براي آموزش يك مجموعه از مهارت‌هاي مرتبط با كسب و كار شما، همگي مي‌توانند فرصت فراگيري چيزهاي جديد و ملاقات با افراد جديد را براي شما فراهم آورند.

همچنين در بسياري از فضاهاي كاري مشترك، افراد تشويق به برگزاري رويدادهايي مي‌شوند

كه در طي آن، مهارت‌هاي متخصصان به ديگران عرضه شده و بازاريابي آن حرفه نيز صورت مي‌پذيرد.

 

?- در فضاهاي كاري مشترك، توصيه‌هاي شغلي زيادي در دسترس قرار مي‌گيرد

فضاي كار اشتراكي مي‌تواند فرصت مناسبي را براي مشاوره در مورد استارتاپ شما، در اختيارتان قرار دهد.

  • دليل اول: آن است كه در چنين فضايي، شما به جمعي از همكاران داراي تجربيات و مهارت‌هاي متنوع دسترسي داريد كه مي‌توانند در جهت حل يك مشكل بخصوص به شما كمك كنند.
  • دليل دوم: بسياري از فضاهاي كاري مشترك، توسط تيمي از مديران با انگيزه اداره مي‌شوند كه مي‌توانند شما را به مسيري صحيح راهنمايي كنند و توصيه‌هايي را به شما ارائه دهند. برخي از فضاهاي كار اشتراكي نيز به عنوان شتاب‌دهنده و يا به عنوان مركز رشد تلقي مي‌شوند. افراد يك مركز رشد، در زمينه رشد كسب و كارهاي جديد متخصص هستند و مي‌توانند به عنوان يك عامل شتاب‌دهنده، ابزارهاي رشد سريع را براي صاحبان مشاغل فراهم نمايند.

هر دوي اين موارد مي‌توانند بسته به مرحله رشد كسب و كار و بسته به نيازهايتان منبع اطلاعاتي در مورد چگونگي رشد كسب و كار شما باشند.

 

?- يك محل كار مشترك مي‌تواند با رشد كسب و كار، توسعه داده شود

يكي ديگر از مزاياي فضاي كاري اشتراكي، امكان افزايش مقياس محل كار است.

در صورتيكه شما در زمان اوج كار خود، نياز به تجهيزات يا تسهيلات بيشتري داشته باشيد

و يا در زمان‌هاي پر ترافيك كاري به نيروي كار بيشتري نياز داشته باشيد،

در هر دو صورت، تنها در يك فضاي كار اشتراكي است كه به راحتي امكان گسترده‌تر كردن فضايي كه در اختيارتان قرار گرفته براي شما فراهم خواهد شد.

بعلاوه، كارمندان نيز در يك محيط كاري مشترك، دلگرم‌تر شده و پيشرفت بيشتري مي‌كنند.

تحقيقات نشان داده است كه در چنين محيطي، همكاران احساس مي‌كنند

كه بيشتر بر كار خود كنترل دارند و كار آنها معني‌دار‌تر است

و بيشتر به عنصر همكاري مشترك اهميت مي‌دهند.

براي دانستن دلايل انتخاب فضاي كار اشتراكي، شبكه هاي اجتماعي پاراديس هاب را دنبال كنيد:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: 5 دليل براي انتخاب فضاي كار اشتراكي براي راه‌ اندازي استارتاپ‌،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۱۵ توسط:saman موضوع:

انواع ست سرويس بهداشتي

انواع ست سرويس بهداشتي

 

سرويس بهداشتي براساس جنس

 

 ست سرويس بهداشتي بر اساس جنس به چند گروه تقسيم مي گردند كه عبارت ميشود از:

o7m6_image2.jpg

پلاستيك، چدني، سراميك، آهن و فولاد با روكش مينا

 

البته از اجناس تركيبي ديگري نيز در انواع ست سرويس بهداشتي ها استفاده ميگردد ولي در حالت كلي اين اجناس از عام ترين ها هستند.

 

واژه سرويس بهداشتي كمي واژه مبهمي مي باشد. به همين دليل در توضيح اين واژه مي­توانيم بگوييم كه در برخي خانه ها، سرويس بهداشتي شامل: كاسه دستشويي، آينه، روشويي، شيرآلات موجود در wc ، سطل زباله و نيز جزئيات موجود در سرويس بهداشتي مي باشد. اما در برخي خانه ها علاوه بر وسايلي كه گفته شد سرويس حمام هم مانند: دوش، وان، شيرآلات حمام، شيرآلات چشمي ،سطل زباله، كمد يا قفسه براي لباس ها و ديگر وسايل بهداشتي، جزء انواع ست سرويس بهداشتي قرار دارند.

 

چلونگر- محل انتخاب - انواع ست سرويس بهداشتي

 

در توليد انواع ست سرويس بهداشتي معمولا از: سراميك، آكريليك، فلز و شيشه استفاده مي­شود. همچنين رنگ غالبي كه در ساخت انواع ست سرويس بهداشتي به كار مي­رود، رنگ سفيد ميباشد. چرا كه سفيد، نشانه پاكي مي باشد و به نوبه خود داراي زيبايي خاصي ميباشد.

 

در هر كدام از اين قسمت ها؛ چه قسمت wc  و چه قسمت حمام، مهمترين ابزار هايي كه بايد در انتخاب آنها دقت فراوان كرد كه بعدا پشيماني به بار نيايد، كاسه دستشويي و وان حمام است. كه اولي به دو نوع ايراني و فرنگي تقسيم مي­شود. در انتخاب هر دو، چه كاسه wc و چه وان، بايد به جنس آن ها دقت كرد، تا بتوانيد سال ها به خوبي از آنها استفاده كنيد ( مثلا، وان انتخابي شما بايد سايز مناسبي داشته باشد و همچنين بتواند دماي آب را به خوبي حفظ كند و نيز، وزن مناسبي هم داشته باشد ). همچنين؛ ست موجود در سرويس بهداشتي شما، بايد به گونه اي باشد كه هنگام شستشو، شما را به زحمت نيندازد، و پس از شستشو نيز، لكه هاي كثيفي و يا آثار تميز نشدن روي ست سرويس بهداشتي باقي نماند و زنگ هم نزند.

انواع ست سرويس بهداشتي براي عروس

 

براي ست سرويس بهداشتي تازه عروس ها، براساس نوع فرهنگ هر خانواده انواع ست ها متغير است. به صورت متداول براي ست عروس از جنس سراميك يا آكريليك سفيد استفاده مي­كنند. ولي استفاده از رنگ سفيد مطلق نيست، بسته به ساير وسايل و رنگ خانه، چيدن انواع ست سرويس بهداشتي نيز تحت تاثير قرار مي­گيرد.

 

انواع ست سرويس بهداشتي

 

برخي خانواده ها براي تهيه ست سرويس بهداشتي خانه عروس از رنگ هاي روشن و وسايل طرح دار يا نقوش دار استفاده مي­كنند و برخي نيز به عكس از رنگ هاي ملايم و يا تيره و ساده بهره مي­گيرند.

 

 

 

انواع ست سرويس بهداشتي بر اساس مدل و طراحي

 

سابقا ، سرويس بهداشتي شامل يك كاسه دستشويي ايراني بود و ست سرويس بهداشتي حمام هم، شامل وان كوچك و  تعدادي لوازم بهداشتي بود. ولي امروزه با مدرنيته اي كه رواج دارد، ساختار سرويس هاي بهداشتي چه در حمام و چه در wc تغيير كرده است. امروزه با طراحي سرويس بهداشتي هاي فرنگي، روشويي هاي الكترونيكي، استفاده از انواع وان ها در سايز هاي مختلف و انواع گوناگون طرح هاي آينه ها براي نصب در سرويس هاي بهداشتي، سبب شده كه امروزه ساختار طراحي ست سرويس بهداشتي به كلي تغيير كند.

 

اما در حالت كلي براي طراحي يك ست زيبا براي سرويس بهداشتي يك خانه، الگوي خانه و دكوراسيون داخلي خانه مهمترين عنصري است كه بايد مد نظر قرار مي­گيرد.

 

فروشگاه چلونگر ، انواع ست سرويس بهداشتي را ارائه و عرضه ميكند.براي ديدن نمونه هاي بيشتر به سايت چلونگر مراجعه كنيد.


برچسب: انواع ست سرويس بهداشتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۸:۰۹ توسط:saman موضوع: